Gå til innhold

erfaringer med å bestille fra adlibris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett at noen bøker selges ganse rimelig på adlibris. Er det noen som har erfaringer med å bestille fra denne nettsiden? :)

Anonymous poster hash: e3efe...3b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare gode erfaringer med adlibris! En smule lang leveringstid (litt over en uke, hvis jeg husker riktig), men ellers bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er absolutt blant de beste alternativene prismessig! Jeg synes behandlings/leveringstid kan være litt vel for lang... :sjenert:

Anonymous poster hash: 3b990...d74
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bøker var jo helt latterlig billige, så jeg begynte nesten å lure på om det bare var svindel. Men tusen takk for svar, da får jeg vel prøve meg litt frem :D

Anonymous poster hash: e3efe...3b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom at det av og til tar litt lang tid før bøkene kommer frem har jeg bare gode erfaringer. (Og det står vel uansett at de bruker 2-5 dager på å sende dem, så det er ikke egentlig noe å klage på).

Stort sett alltid billigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt derfra flere ganger, og er stort sett fornøyd. Leveringstiden er normalt på ca en uke, men det kommer kanskje an på hvor du bor. Én gang sto det at bøkene var inne og ville bli sendt etter 2-5 dager, men det stemte ikke, så fikk de vel etter 2 uker eller noe. Men anbefaler de! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Adlibris er veldig bra! Kan ta litt tid før bøkene kommer (hos meg har det variert fra 2 dager - en uke), men aldri hatt noen problemer med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Drar opp denne igjen, noen som har bestilt noe den siste uka og fått? Bestilte hele pensum, før helga, men ordren er ikke behandlet enda, vurderer å slette ordren og kjøpe en annen plass.

Anonymkode: 8c03c...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2017 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Drar opp denne igjen, noen som har bestilt noe den siste uka og fått? Bestilte hele pensum, før helga, men ordren er ikke behandlet enda, vurderer å slette ordren og kjøpe en annen plass.

Bestilte en eller gang i midten av forrige uke. Hentet boka i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2017 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Det står vel på siden deres at de bruker 2-5 arbeidsdager på å sende ut bøkene, så er det leveringstid etter det. (Den styrer jo ikke de, siden det går på hvor kjapt Posten leverer). Jeg hadde venta litt til før jeg hadde sletta orderen. Du kan jo sende de en mail og høre?

Anonymkode: bd29c...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde sjekke pris (inkludert frakt) hos litt forskjellige  nettbutikker, før dere bestiller noe da... 

Anonymkode: 9fdab...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig bra erfaring. Har kjøpt mye via nettbutikken og det er veldig rask levering. 

Anonymkode: a7091...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2017 den 10.17, AnonymBruker skrev:

Det står vel på siden deres at de bruker 2-5 arbeidsdager på å sende ut bøkene, så er det leveringstid etter det. (Den styrer jo ikke de, siden det går på hvor kjapt Posten leverer). Jeg hadde venta litt til før jeg hadde sletta orderen. Du kan jo sende de en mail og høre?

Anonymkode: bd29c...610

Jeg har erfart at de bruker lenger tid i en periode uten mye pågang. Man skal få bekreftelse på sending. 

Anonymkode: 2b1f6...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som dro den opp igjen. Bestillingen er fortsatt ikke sendt, selv om alle bøkene er og var på lager :( Pengene er trukket fra konto for flere dager siden så skjønner ikke hva som tar så sykt lang tid. Sendte mail til kundeservice for 2 dager siden men ikke fått noe svar (er på skolen når de er tilgjengelige på tlf). Så 7 dager siden jeg fikk ordrebekreftelse nå. Om de ikke er sendt på mandag får jeg bare avbestille og kjøpe på skolen, synd for adlibris er helt klart billigst - men det hjelper jo ikke om jeg ikke får bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

Det kan fort bli litt lengre leveringstid, men utover dette så handler jeg bøker nesten kun på adlibris :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
På 25.08.2017 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Jeg som dro den opp igjen. Bestillingen er fortsatt ikke sendt, selv om alle bøkene er og var på lager :( Pengene er trukket fra konto for flere dager siden så skjønner ikke hva som tar så sykt lang tid. Sendte mail til kundeservice for 2 dager siden men ikke fått noe svar (er på skolen når de er tilgjengelige på tlf). Så 7 dager siden jeg fikk ordrebekreftelse nå. Om de ikke er sendt på mandag får jeg bare avbestille og kjøpe på skolen, synd for adlibris er helt klart billigst - men det hjelper jo ikke om jeg ikke får bøkene.

Fikk du bøkene til slutt?:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er så sinnsykt trege med å sende ut, og skulle du ha flaks å få kontakt på kundeservice lyver de glatt om at ting er sendt når de beviselig ikke er det. Så man må regne med noen ukers leveringstid - men prismessig er de overlegne. 

Anonymkode: 22a7e...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...