AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Fikk katten vaksinert når den var ca. 6 måneder gammel (i mai). Så var det samboeren som hentet katten og han er som mannfolk flest litt surrete av seg. Jeg ryddet tilfeldigvis i noen papirer her om dagen og fant noe fra dyrlegen der det sto at neste vaksine var om 4-6 uker. Som dere sikkert forstår begynner dette å bli en stund siden. Men er det noen som vet om det var en todelt vaksine, slik at den første ikke funker uten den andre, og katten er nå egentlig ikke vaksinert? Anonymous poster hash: 522c4...087
Thorn Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Jeg fikk også beskjed om fire til seks uker ved grunnvaksineringen. Veterinæren som skulle sett vaksine nummer to var ganske misfornøyd med at jeg ventet så lenge som seks uker mellom første og andre vaksine, hun mente at det egentlig var lenge nok til at katten burde ta grunnvaksinen på nytt... Jeg tror riktignok ikke det egentlig er så nøye, men med flere måneders mellomrom vil jeg nesten tro at katten din må/bør ha vaksine en på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå