Gå til innhold

Lønnstrinn 1 eller 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om noen kan fortelle meg om når man går opp til lønnstrinn 2? Jeg er 21 år og har hatt samme jobb i litt over 1 år. Snakket med Handel og Kontor på mandag, og fikk beskjed om at jeg nå var på lønnstrinn 2 - men fra og med når går man opp til lønnstrinn 2?

Han jeg snakket med i H&K var litt opptatt, så jeg rakk ikke å spørre.

Jeg hadde 145,27 kr i timen på lønnstrinn 1. Men nå har vel den lønnen steget til 148,77 kr i timen. (Jeg er sykemeldt, så da er det litt vanskelig å henge med..). Lønnstrinn 2 er nå på 149,62 kr i timen.

Så hva er det jeg skal ha nå? Arbeidsgiver må oppdatere inntektsopplysningene mine til NAV sånn at jeg får det jeg skal ha av sykepenger, men arbeidsgiver vet jo ikke hvilket skjema som skal fylles ut en gang - så jeg føler jeg må ha full oversikt over dette sånn at det ikke blir sendt inn feil opplysninger :klo:

Anonymous poster hash: 11ffd...bc6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber du mer eller mindre enn 15 timer i uka? Har du generell studiekompetanse?

Anonymous poster hash: a8cd8...a3d

Skrevet (endret)

.

Endret av Lilleløvetann
Skrevet

Jobber du mer eller mindre enn 15 timer i uka? Har du generell studiekompetanse?

Anonymous poster hash: a8cd8...a3d

Jeg har i gjennomsnitt jobbet 112 timer i måneden, 80% stilling. Så mer enn 15 timer i uken ja :) Har ikke generell studiekompetanse, har bare 2 år på VGS.

Anonymous poster hash: 11ffd...bc6

Skrevet

Ok. Jobber du mer enn 15 timer i uka skal du reguleres opp ett trinn per år du jobber. Det stemmer altså bra at du reguleres opp til lønnstrinn 2 nå, hvis du startet på lønnstrinn 1 for ett år siden. (Og uten generell studiekompetanse er det også helt korrekt at du startet på lønnstrinn 1.)

http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=713

Anonymous poster hash: 759d0...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...