AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Noen som har kjøpt vesker fra Mulberry i Stockholm? Eller som vet om dette vil bli noe billigere enn å kjøpe her hjemme? Anonymous poster hash: 51e9b...a8f
amadine Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Du sparer på kursen og vat refund. Men du må fortolle når du skal tilbake til Norge. Så jeg hadde heller handla hos Mulberry i Oslo hvis det er mulig.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Du sparer på kursen og vat refund. Men du må fortolle når du skal tilbake til Norge. Så jeg hadde heller handla hos Mulberry i Oslo hvis det er mulig. Må vel ikke fortolle så lenge verdien er under 6000 NOK? Anonymous poster hash: 51e9b...a8f
halo Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Må vel ikke fortolle så lenge verdien er under 6000 NOK?Anonymous poster hash: 51e9b...a8f Korrekt, hvis du har vært ute i 24t.
amadine Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Må vel ikke fortolle så lenge verdien er under 6000 NOK?Anonymous poster hash: 51e9b...a8f Nei,ikke så lenge verdien er under 6000. Bare gikk utifra at veska koster mer enn det.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Nei,ikke så lenge verdien er under 6000. Bare gikk utifra at veska koster mer enn det. Hvorfor skulle den det? Flere vesker fra Mulberry som ligger godt under 6000. Men har sjekket litt rundt og leste på nettsidene at en avtale mellom Norge, Sverige, Danmark og Finland (?) gjør at man alltid skal betale mva til ett av landene, så selv om jeg slipper å betale mva på vei inn i landet igjen får jeg heller ikke vat refund. Og da er det kanskje ikke så mye penger å spare? Noen som vet hva prisene ligger på i Sverige? Anonymous poster hash: 51e9b...a8f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #7 Skrevet 19. september 2014 Jeg mener, dersom en veske ligger på 5000 her i Norge, vil den være priset likt i Sverige slik at man sparer på at kursen er lavere? Eller vil den være priset høyere slik at kostnaden blir omtrent den samme? Anonymous poster hash: 51e9b...a8f
globalagogo Skrevet 19. september 2014 #8 Skrevet 19. september 2014 Hvorfor skulle den det? Flere vesker fra Mulberry som ligger godt under 6000. Men har sjekket litt rundt og leste på nettsidene at en avtale mellom Norge, Sverige, Danmark og Finland (?) gjør at man alltid skal betale mva til ett av landene, så selv om jeg slipper å betale mva på vei inn i landet igjen får jeg heller ikke vat refund. Og da er det kanskje ikke så mye penger å spare? Noen som vet hva prisene ligger på i Sverige?Anonymous poster hash: 51e9b...a8f Godt under..? Mye mulig, for småveskene. Men alexa, bayswater og flere i brynserien koster mer enn dette
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #9 Skrevet 19. september 2014 Godt under..? Mye mulig, for småveskene. Men alexa, bayswater og flere i brynserien koster mer enn dette Ja, men det er altså en av "småveskene" det er snakk om Anonymous poster hash: 51e9b...a8f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #10 Skrevet 19. september 2014 Jeg mener, dersom en veske ligger på 5000 her i Norge, vil den være priset likt i Sverige slik at man sparer på at kursen er lavere? Eller vil den være priset høyere slik at kostnaden blir omtrent den samme? Anonymous poster hash: 51e9b...a8f Noen som vet? Anonymous poster hash: 51e9b...a8f
amadine Skrevet 20. september 2014 #11 Skrevet 20. september 2014 Hvorfor skulle den det? Flere vesker fra Mulberry som ligger godt under 6000. Men har sjekket litt rundt og leste på nettsidene at en avtale mellom Norge, Sverige, Danmark og Finland (?) gjør at man alltid skal betale mva til ett av landene, så selv om jeg slipper å betale mva på vei inn i landet igjen får jeg heller ikke vat refund. Og da er det kanskje ikke så mye penger å spare? Noen som vet hva prisene ligger på i Sverige?Anonymous poster hash: 51e9b...a8f Jeg vet ikke prisen på noe fra Mulberry. Trodde veskene kostet mer enn 6000. Beklager så mye
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #12 Skrevet 21. september 2014 Jeg vet ikke prisen på noe fra Mulberry. Trodde veskene kostet mer enn 6000. Beklager så mye Skjønner Synes bare folk har blitt litt vel kjappe til å til å komme med fortollingspekefingeren etter den siste tråden om bloggerne fortoller sine veskekjøp eller ikke.. Men flere av veskene fra Mulberry ligger altså under 6000 NOK Men siden du sier at man sparer på kursen ved å kjøpe i Sverige, vil det si at prisene i SEK og prisene i NOK er like? Anonymous poster hash: 51e9b...a8f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #13 Skrevet 21. september 2014 Ser nemlig at f.eks. Acne har de samme prisene i NOK og SEK, og da vil man jo spare litt på kursen Anonymous poster hash: 51e9b...a8f
goldenchanel Skrevet 21. september 2014 #14 Skrevet 21. september 2014 Du får ikke VAT tilbake når du handler i sverige og danmark...
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #15 Skrevet 21. september 2014 Du får ikke VAT tilbake når du handler i sverige og danmark... Nei, og det har jeg jo allerede skrevet at jeg har funnet ut selv. Så spørsmålet mitt er om prisene (i antall kroner) er tilnærmet like i Norge og Sverige, slik at man sparer på å kjøpe i Sverige siden den svenske krona er svakere? Anonymous poster hash: 51e9b...a8f
AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #16 Skrevet 21. september 2014 Nei, og det har jeg jo allerede skrevet at jeg har funnet ut selv. Så spørsmålet mitt er om prisene (i antall kroner) er tilnærmet like i Norge og Sverige, slik at man sparer på å kjøpe i Sverige siden den svenske krona er svakere? Anonymous poster hash: 51e9b...a8f Ja. Anonymous poster hash: 39cb5...24a
goldenchanel Skrevet 22. september 2014 #17 Skrevet 22. september 2014 Du sparer kanskje en 100 lapp, max 200 på å kjøpe vesken i Sverige. Kjøper du i London vil du kunne spare endel mer 1
Gjest piapeanøtt Skrevet 23. september 2014 #18 Skrevet 23. september 2014 Med dagens valutakurser vil jo en veske som f.eks. er priset til 5000 kr komme på 4438,03 norske kroner, så litt penger å spare er det jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå