AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Jente 16 her! Jeg er kanskje ikke like gamle som dere, men for meg er dette forholdet veldig seriøst for meg. Og kjæresten min er da 17 år! Vi ble sammen i mars 2013, ikke hadde vi begynt med sex fordi jeg ikke følte meg klar til det ennå. Og i juli var han utro mot meg med eksen sin, som var på den tiden sammen med kompisen til min kjære. Han dro til henne fordi kompisen var der, men kompisen dro etterhvert og det bar bare dem der (og min bror, som var ute med kompisen akkurat da). Etter det han fortalte meg når jeg fant det ut (via melding fra kompisen hans), så lå di i senga og hu hadde begynt å klå på pikken hans og han begynte å klå hu på puppen. Så skal han da ha insett hva han hadde gjort og hadde gått hjem med broren min, MEN når han hadde kommet hjem til seg selv begynte han å skrive til henne og sende hjerter, men det verste av alt er at han spurte "Hvis ikke Bjørn hadde dratt hadde du runka meg da?" (broren min som er Bjørn, ikke ekte navn) Fra min side har jeg en følelse på at det skjedde mer når jeg fikk vite noen måneder senere at han fikk følelsene sine tilbake for hu mens de lå der, men han sier at han ikke har di lenger. Han selv sier at han ikke tenkte klart da, for det hadde skjedd mye annet (privat). Han har jugd masse til meg etter det, kommet full hjem til meg en gang, mens pappa var hjemme. Og jeg er alltiv veldig OBS på om han ser på andre jenter hele tia, og han innrømte selv på våren en gang, at han så på jenter.Jeg ble da selvsagt veldig lei meg, og holdte på å gjøre det slutt. Men da jeg ville ta opp den saken igjen sa han at han bare så på meg, noe jeg vet ikke er sant fordi jeg ser at han ser på andre jenter hver gang vi er ute. Vi er ute veldig sjeldent fordi jeg tørr ikke å være ute med han itilfelle jeg ser at han ser på andre jenter... Etter alle de gangene jeg har holdt på å slå opp med han, har han forandra seg mye på en positiv måte. Men jeg greier ikke å stole på han lenger... Noen råd på hva jeg burde gjøre? Hilsen en veldig usikker jente. Anonymous poster hash: 071c7...0e4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 og han innrømte selv på våren en gang, at han så på jenter.Jeg ble da selvsagt veldig lei meg, og holdte på å gjøre det slutt. Men da jeg ville ta opp den saken igjen sa han at han bare så på meg, noe jeg vet ikke er sant fordi jeg ser at han ser på andre jenter hver gang vi er ute. Vi er ute veldig sjeldent fordi jeg tørr ikke å være ute med han itilfelle jeg ser at han ser på andre jenter... Akkurat den får du ikke gjort så mye med, det det gjør mange og er helt normalt. Men jeg synes du skal ta en alvorsprat med han, og tenke litt om du skal finne deg i alt dette her. Tillit er vanskelig og han har brutt din, med mindre han går inn for å gjøre ting bedre, så blir det neppe det. Anonymous poster hash: ff0a9...38c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Akkurat den får du ikke gjort så mye med, det det gjør mange og er helt normalt. Men jeg synes du skal ta en alvorsprat med han, og tenke litt om du skal finne deg i alt dette her. Tillit er vanskelig og han har brutt din, med mindre han går inn for å gjøre ting bedre, så blir det neppe det. Anonymous poster hash: ff0a9...38c Har prøvd å snakke med han om det, men han bare hopper over til et nytt emne.. Anonymous poster hash: 2fa00...e9d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Du bürde dumpe han. Er lettere sagt enn gjort.. Anonymous poster hash: 2fa00...e9d
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Er lettere sagt enn gjort.. Anonymous poster hash: 2fa00...e9d Jeg forstår det, men du ønsket råd og det er dessverre det rådet jeg kan gi. 1
umwar Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Jeg hadde og dumpet han. Det er ikke akkurat ok å spør om andre jenter vil runke deg når du har kjæreste. Det er utroskap, og det hjelper ikke at han skylder på at han ikke tenkte klart. Fylla har heller ikke skylda, så da bør heller ikke "mange tanker" være det. Min kjæreste da jeg var 16 var og en slik dust. Jeg er veldig glad jeg gjorde det slutt, før vi involverte oss mer. 2
Gjest Pito Skrevet 18. september 2014 #8 Skrevet 18. september 2014 Dette høres ikke sunt ut for deg ! Stå opp for deg selv og slå opp med han. Det finnes mange flotte gutter der ute som vet å sette pris på deg. Du skal aldri ta til takke og tillate noe som gjør deg usikker og ulykkelig !!
Ava Mae Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Kjære deg. Å starte det voksne livet med kjæreste som 16 åring og allerede ha blitt bedratt er virkelig ikke veien å gå. Jeg så desverre ikke det samme selv før jeg var bikket 28, men for din egen skyld så se litt mer verdig i deg selv enn det kjæresten din tydeligvis gjør og gå. Et forhold skal ikke handle om utroskap, mangel på respekt og vonde opplevelser noen gang og hvertfall ikke når man er 16 år. Gjør deg selv den beste tjenesten du noen gang kan gjøre som er å innse at du fortjener bedre, fortell han det og gå ut av forholdet. Tar du et standpunkt til dette nå legger du samtidig listen for deg selv og hva du faktisk finner deg i seinere i livet også. Og du er vel verdt mer enn et runk med eksen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå