AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Hei :-) jeg har vært prøver en stund men nå denne mnd er første mnd jeg har brukt EL tester. Jeg testet allerede 2 dager etter TR for å være sikker på at jeg ikke gikk glipp av den, til 5 dager etter jeg skulle hatt EL. Hadde ikke en eneste positiv test, MEN jeg hadde en del EL slim dagen før jeg i teorien skulle hatt EL (jeg vet dette var EL slim da vi ikke hadde hatt sex på 2 uker). Det som gjør meg enda mer usikker på om jeg muligens ikke har EL denne mnd er at jeg heller ikke har ømme brystvorter som jeg har pleid å ha etter EL de fleste andre mnd som jeg kan huske. Nå har jeg bare en del stikking og oppblåsthet i magen. Jeg forstår ikke noenting... brukte forresten tester fra ebay. Anonymous poster hash: 90482...ab3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Hei :-) jeg har vært prøver en stund men nå denne mnd er første mnd jeg har brukt EL tester. Jeg testet allerede 2 dager etter TR for å være sikker på at jeg ikke gikk glipp av den, til 5 dager etter jeg skulle hatt EL. Hadde ikke en eneste positiv test, MEN jeg hadde en del EL slim dagen før jeg i teorien skulle hatt EL (jeg vet dette var EL slim da vi ikke hadde hatt sex på 2 uker). Det som gjør meg enda mer usikker på om jeg muligens ikke har EL denne mnd er at jeg heller ikke har ømme brystvorter som jeg har pleid å ha etter EL de fleste andre mnd som jeg kan huske. Nå har jeg bare en del stikking og oppblåsthet i magen. Jeg forstår ikke noenting... brukte forresten tester fra ebay. Anonymous poster hash: 90482...ab3 Hvorfor har dere ikke sex på to uker dersom dere vil bli gravide??Anonymous poster hash: 6befa...df9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Hvorfor har dere ikke sex på to uker dersom dere vil bli gravide??Anonymous poster hash: 6befa...df9 Mannen har vært innlagt på sykehus. Anonymous poster hash: 90482...ab3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 ingen som har peiling? eller egen erfaring... Anonymous poster hash: 90482...ab3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Lurer på det samme. Jeg også hadde EL-slim denne syklusen, men testet negativt på el-testene... Anonymous poster hash: 0800d...243
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Hvorfor har dere ikke sex på to uker dersom dere vil bli gravide??Anonymous poster hash: 6befa...df9 Trenger da ikke ha sex 24/7 selv om man prøver å få barn. Man er jo fortsatt sliten, stresset etc. Livet stopper ikke akkurat opp. Anonymous poster hash: 93b48...cf4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Det er ikke alle som får utslag på EL-tester selv om de har eggløsning. Anonymous poster hash: 539a1...64e
Lulilelu Skrevet 19. september 2014 #8 Skrevet 19. september 2014 For noen så kan hormon økningen (som testen finner) skje så fort før eggløsningen skjer at hvis man tar testen hver 24 timer så kan man gå glipp av det. Det kan gjerne skje så fort som på 6 timer. Neste mnd kan du teste både morgen og kveld de dagen det bør gi utslag. Ellers så skal testene taes på kvelden hvis du ikke var klar over det fra før. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #9 Skrevet 19. september 2014 For noen så kan hormon økningen (som testen finner) skje så fort før eggløsningen skjer at hvis man tar testen hver 24 timer så kan man gå glipp av det. Det kan gjerne skje så fort som på 6 timer. Neste mnd kan du teste både morgen og kveld de dagen det bør gi utslag. Ellers så skal testene taes på kvelden hvis du ikke var klar over det fra før. Lykke til Da skal jeg prøve det :-) Anonymous poster hash: 90482...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå