Gå til innhold

Stoler ikke 100% på kjæresten- dumt eller med rette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i ca.et halvt år, og har det veldig bra. Drømmer om det samme i fremtiden, har samme interesser og planen er å flytte sammen neste år.

Her om dagen tok jeg opp temaet utroskap fordi noen jeg kjenner har blitt utsatt for det nå nylig. Han var enig med meg i at dette er totalt unødvendig, at utroskap er respektløst og stygt. Så jeg slo meg til ro med det. Jeg har vært sammen med en som oppførte seg ganske dårlig mot meg tidligere, så han vet at jeg kan ha problemer med å stole på menn. Han forsikret meg om at han iallefall var til å stole på, og at jeg ikke måtte tenke mer på dette.

Jeg så at han begynte å følge en typisk fitnessbabe på instagram for litt siden, og ble naturlig nok(?) nysgjerrrig. Gikk gjennom lista over folk han følger, og så at han fulgte flere damer med endel utfordrende bilder på profilen. Av syk nysgjerrighet gikk jeg gjennom hvem som følger hans profil, og fant at den ene eksen hans fra noen år tilbake fulgte ham også, samt en av disse "bikinidamene". I tillegg fulgte han denne eksen sin profil. Etter at vi tok opp utroskap ser jeg at han har sluttet å følge denne bikinidame, og også eksen. Og både eksen og bikinidamen har sluttet å følge ham. Bør jeg ta dette opp, eller er det overdrevent av meg? Vil ikke ha noe unødvendig styr :( Men klarer ikke å slå meg til ro med at det ikke er noe, og det er så ekkelt.

Anonymous poster hash: edbbf...521
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han uoppfordret har gått inn å slettet disse personene selv, så syns jeg jo dette er fantastisk bra gjort av han. Jeg tror ikke du skal bekymre deg, uansett på instagram er det jo ikke akkurat så stor mulighet for å ta kontakt alt i alt, hvertfall ikke på den måten du er redd for, og han har jo sluttet å følge dem.

Hvis du i det hele tatt skal ta opp noe, så burde du gjøre det på en takknemlig måte hvor du faktisk komplimenterer han for at han har slettet dem. For han har jo uoppfordret slettet personer du har ønsket han skulle slette =P

• Liker 1
Skrevet

TS her!

Det jeg tenkte da jeg så at han hadde slettet dem, var at "ok, da har han noe å skjule"… Utrolig slitsomt, for det er sikkert bare jeg som er litt "skadet" etter å ha brent meg tidligere. Hadde det ikke vært noe hadde han heller ikke slettet dem, tenker jeg?

Det rare er at den eksen han fulgte, er han venn med på facebook osv., selv om han har sagt flere ganger at hun var ei skikkelig drittkjerring (de var sammen i maks tre mnd for noen år tilbake, hun var utro med ham og mot ham). Så hvorfor har de fulgt hverandre på instagram og er venner på facebook, kjæresten min har ikke hatt profil på instagram i mer enn ett år. Hadde noen vært utro mot meg hadde jeg ikke villet vært venn med de på sosiale medier akkurat, så jeg synes det er så rart. :(

Skrevet

Hvis du ikke klarer å få vekk di tankene, syns jeg du burde snakke med han om det på en rolig og fin måte. Og fortelle hvordan DU føler det og har det. Er sikker på at di følelsene kommer til å forsvinne når du får snakket ut om det og du får vite hva han tenker og mener om det.

Anonymous poster hash: 4491f...6cb
Skrevet

Handler mer om at menn ikke tenker like avansert som oss kvinner. Vi får bestandig til å tenke negativt på en eller annen måte uansett.

Mannen jeg er sammen med er venn med eks dama si på face, men jeg tolererte ikke dette fordi fortiden deres plaget meg en del, spesielt fordi hun eks dama kommenterte bilder av oss, fulgte meg på instagram og likte bildene mine av meg og mannen min. Han sa han ikke likte hun noe særlig, og skjønte ikke helt hvorfor hun gjorde dette, men han tok aldri å slettet henne før jeg tok opp at dette plaget meg en del. Han sa rett og slett at han ikke hadde tenkt på det slik :P og du er heldig om han sletter uoppfordret, for det gjør ikke min mann, han må ha det inn med t-skje. :)

Anonymous poster hash: 61e90...93d
Skrevet

TS her, takk for svar!

Ja, jeg er redd jeg overreagerer og over analyserer, det gjør jeg titt og ofte. Så derfor gruer jeg meg veldig hvis jeg skal ta dette opp igjen med han. Vil ikke være en pest og plage. Samtidig er jeg livredd for å bli såret, vi hadde noen startvansker i begynnelsen av forholdet pga.vi var en stund borte fra hverandre pga. jobb og er veldig ulike med tanke på behov for å snakke sammen og slikt. Han er veldig "mann" og jeg er veldig "dame"... Men det har gått bare bedre og bedre, så har hatt det så bra i det siste. Men veldig ekkelt når jeg plutselig går og nesten tror at han er utro. Tenker at han kanskje har fått nok etter at jeg har vært litt sur og sagt fra om at jeg vil ha mer kontakt enn det vi hadde da vi var borte fra hverandre etc. Hsr hatt flere tilfeller der jeg har vært ganske dramatisk og overanalyserende. Så er vel det jeg kjenner på- føler jeg har gitt han grunn til å bli lei av meg.

Skrevet

Når han sletter uoppfordret så viser det bare at han bryr seg og vil at du skal ha det bra. Eksene mine var ikke slik, de skjønte aldri noe sånt og var vriene på det området.

Anonymous poster hash: 166fc...237
Skrevet

Når han sletter uoppfordret så viser det bare at han bryr seg og vil at du skal ha det bra. Eksene mine var ikke slik, de skjønte aldri noe sånt og var vriene på det området.

Anonymous poster hash: 166fc...237

TS her, joda enig i det. Det er bare det at han fortsatt følger flere slike lettkledde "babes", det er kun to stykker som han har slettet- en eks, og en slik "babe". Og så ser jeg at eksen har sluttet å følge ham også, så enten har han jo bedt henne om å ikke følge ham, ergo de har kontakt, eller så har han blokkert henne. Huff blir helt paranoid av dette… Tenker at han da har hatt kontakt med disse to, så de har han slettet. Mens resten lar han være.

Skrevet

Aldri stol på en mann, siden alle menn er utro. Selv de som sier de ikke er det :(

Anonymous poster hash: e01a0...db3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...