AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 Hei! Sluttet på pillen 21 august,fikk mensen 25 august(pleier å ta 4 dager fra pilleslutt til mensen). Kan jeg da regne med at jeg har syklus etter brettet? Altså 28 dager? Eller må jeg bare se det an? Lyst å ta test på ikm,men er den på mandag,slik det hadde vært med brettet?Anonymous poster hash: ed844...6e0
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Du må nok bare se det an. Kan ta litt tid før syklusen er skikkelig i gjenge igjen. Anonymous poster hash: 50bff...639
Gjest Aella Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Du kan ikke regne med at du er tilbake i normal syklus før du har hatt en "ekte" mens. Så om den kommer på mandag/28 dager, spørs jo hvordan syklus du hadde før, og som hun over meg sier, dette kan ta litt tid. Jeg sluttet på p-pillen 15 august, og fikk "pille-mensen" 19 august. Min syklus utenom p-pillebruk har vært på 17 dager, og jeg har ennå ikke fått mensen den dag idag. :/
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Okei..når kan jeg ta testen for at den skal være sikker da? Det er idag 4 uker siden pillesluttAnonymous poster hash: ed844...6e0
Hege899 Skrevet 19. september 2014 #5 Skrevet 19. september 2014 Okei..når kan jeg ta testen for at den skal være sikker da? Det er idag 4 uker siden pillesluttAnonymous poster hash: ed844...6e0 Dette lurer jeg også på..
Essie_ Skrevet 20. september 2014 #6 Skrevet 20. september 2014 Okei..når kan jeg ta testen for at den skal være sikker da? Det er idag 4 uker siden pillesluttAnonymous poster hash: ed844...6e0 Du kan ikke vite når du skal teste deg hvis du ikke vet om du har hatt/når du hadde EL. Jeg ville vel ventet på mensen hvertfall et par uker til, hvis jeg ikke ante når jeg hadde EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå