Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sluttet på pillen 21 august,fikk mensen 25 august(pleier å ta 4 dager fra pilleslutt til mensen). Kan jeg da regne med at jeg har syklus etter brettet? Altså 28 dager? Eller må jeg bare se det an? Lyst å ta test på ikm,men er den på mandag,slik det hadde vært med brettet?

Anonymous poster hash: ed844...6e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok bare se det an. Kan ta litt tid før syklusen er skikkelig i gjenge igjen.

Anonymous poster hash: 50bff...639
Skrevet

Du kan ikke regne med at du er tilbake i normal syklus før du har hatt en "ekte" mens. Så om den kommer på mandag/28 dager, spørs jo hvordan syklus du hadde før, og som hun over meg sier, dette kan ta litt tid.

Jeg sluttet på p-pillen 15 august, og fikk "pille-mensen" 19 august. Min syklus utenom p-pillebruk har vært på 17 dager, og jeg har ennå ikke fått mensen den dag idag. :/

Skrevet

Okei..når kan jeg ta testen for at den skal være sikker da? Det er idag 4 uker siden pilleslutt

Skrevet

Okei..når kan jeg ta testen for at den skal være sikker da? Det er idag 4 uker siden pilleslutt

Dette lurer jeg også på..

Skrevet

Du kan ikke vite når du skal teste deg hvis du ikke vet om du har hatt/når du hadde EL. Jeg ville vel ventet på mensen hvertfall et par uker til, hvis jeg ikke ante når jeg hadde EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...