AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #1 Skrevet 18. september 2014 ..og valgte å gå fra kjæresten for å se hva som kunne skje med den nye. Var gresset grønnere på den andre siden? Angrer dere? Fortell! Anonymous poster hash: f52eb...82a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Han fyren jeg møtte og ble stormforelsket, viste seg å være en skikkelig player. Når han endelig fikk meg, gikk han bare videre. Endte opp med å være singel i seks år (noen korte forhold innimellom), før jeg fant en mann som var rett for meg. Så tenk deg godt om! Anonymous poster hash: 52f49...660
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Han fyren jeg møtte og ble stormforelsket, viste seg å være en skikkelig player. Når han endelig fikk meg, gikk han bare videre. Endte opp med å være singel i seks år (noen korte forhold innimellom), før jeg fant en mann som var rett for meg. Så tenk deg godt om! Anonymous poster hash: 52f49...660 Men tenker du at du burde blitt hos kjæresten? Tror du det hadde blitt bedre? Anonymous poster hash: f52eb...82a 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Det ender ofte dårlig hvis man går rett fra et dårlig forhold og inn i et nytt forhold.Mange er veldig sårbare og lette å utnytte i en slik situasjon,og det vet mange menn å utnytte. Anonymous poster hash: 58b38...8b4 1
Red-Ruby Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Hvis du har forlatt typen din for noen andre så spiller det ingen rolle hvordan det har gått, fordi man skulle vel egentlig gå fra kjæresten sin uansett. Som du sa det selv, det er et dårlig forhold. Men jeg har ikke opplevd det nei. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Det gikk bra, det gamle forholdet var dårlig, det nye er mye bedre. Nå har jeg vært sammen med den nye i over ti år, og vi har det fortsatt flott sammen. Eksen var grinete i starten, men etter litt tid har vi også fått en grei tone og omgåes som venner. Anonymous poster hash: 836ce...fbd 1
Ulla Ullsokk Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Ja, det gikk veldig bra! Det eneste jeg angret på var at jeg ikke hadde gjort det slutt tre år tidligere, så jeg hadde rukket å være singel før jeg traff neste. Ikke så lurt å bytte ut kjæreste sånn, men det kan absolutt funke. 1
tunaen Skrevet 18. september 2014 #8 Skrevet 18. september 2014 Var ikke i et dårlig forhold, forelskelsen gikk bare over..så vi tok pause, og mens vi hadde pause, traff jeg ny. Da gjorde jeg det slutt, det er jeg glad for. Aldri vært så forelsket, og nesten åtte måneder senere får jeg fortsatt sommerfugler i magen 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Vi valgte begge å gå ut fra våre forhold for å satse. To år siden nå, og vi er veldig lykkelige! Treger ikke ett sekund! Men det er en vond prosess i starten.. Anonymous poster hash: d9233...c65 1
Dame86 Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Var sammen med en i 8 år, hus, hund, god økonomi. Han var mye borte, jeg mye alene. Han ville ha lite sex, jeg mer. Etterhvert mistet jeg helt lysten på han, klarte ikke å ligge inntil eller noen ting. Jeg prøvde å prate med han om alt i ca tre-fire år, han avfeide det med at vi hadde det flott sammen. Og at han kunne ikke gi noe mer. Så møtte jeg min nåværende ektemann, lidenskapelig, heftig kjærlighet. Etter noen år sammen er vi fortsatt like forelsket. Har masse sex, tilbringer mye tid sammen med hverandre og med felles venner. Vil det samme, er enige om det meste. Gresset var ikke bare grønnere, det var ett tropisk paradis på andre siden. Jeg angrer ikke ett sekund. I mitt sinn er det helt rett å finne sin partner i en mer voksen alder, enn når man er tenåringer. Jeg manglet kriterier til en livspartner som tenåring. Da mener jeg ikke kriterier som skal se dødsbra ut eller tjene rått. Men kriterier som at vi vil det samme, vi har samme mening om hva man ska få ut av ett forhold. Jeg visste ikke selv hva som ble viktig for meg da jeg møtte min eks. Når jeg falt for min nåværende ektemann var det fordi han passet inn med hvordan jeg ønsket livet mitt, og kunne se for meg å ha som voksen. 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 Lurer på det samme. Er i et dårlig forhold, har vært det lenge. Han jeg har truffet har vært i et dårlig forhold veldig lenge. Vi har begge barn i våre forhold og det er så vanskelig. Man føler seg så egoistisk. Og hemmelige forhold viser seg mange ganger å ta slutt når det ikke er hemmelig lenger. Den nye mannen gir meg følelser jeg har aldri har kjent før og for meg hadde det vært et lett valg å ta hadde det ikke vært for barna, økonomi og redselen for at det bare er en illusjon. Håper flere kan svare på hvordan det gikk etter de valgte den nye fremfor den gamle. Det er jo dumt at det må skje på den måten, men man jobber jo med forholdet man er i hele tiden for å få det til å funke. Noen ganger går det bare ikke og man innser det ikke før man forelsker seg i en annen.... Anonymous poster hash: ada6e...20f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #12 Skrevet 18. september 2014 For meg var definitivt gresset mye grønnere på den andre siden. Anonymous poster hash: 0baad...c7f 1
Arianna Skrevet 18. september 2014 #13 Skrevet 18. september 2014 Ja, og jeg angrer ikke ett sekund! Beste avgjørelsen jeg har tatt noen gang tror jeg 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #14 Skrevet 18. september 2014 Fatter ikke at folk går ra forhold til forhold. Det er viktig å klare seg alene! Og menn stikker av før eller senere uansett. Anonymous poster hash: f9c11...a78 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #15 Skrevet 18. september 2014 Jeg fant ikke lykken med han jeg gikk til fordel for, men det fikk meg ut av et forferdelig vondt forhold så jeg ser ikke på det som noe tap nå i etterkant uansett. Jeg føler heller at det var kjipt at en annen mann måtte til for at jeg skulle få meg baller nok til å gå selv om jeg aldri var utro mot eksen min. Anonymous poster hash: 69295...ef7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #16 Skrevet 18. september 2014 Fatter ikke at folk går ra forhold til forhold. Det er viktig å klare seg alene! Og menn stikker av før eller senere uansett. Anonymous poster hash: f9c11...a78 Menn stikker av? Du er klar over at det er mange flere kvinner enn menn som er den som bryter ut av forhold? Anonymous poster hash: 0baad...c7f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #17 Skrevet 18. september 2014 Menn stikker av? Du er klar over at det er mange flere kvinner enn menn som er den som bryter ut av forhold? Anonymous poster hash: 0baad...c7f Ikke min erfaring. Jeg har mange venninner som har fått barn med menn også har de bare stukket av, rømt til utlandet og sånn. Anonymous poster hash: f9c11...a78
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #18 Skrevet 18. september 2014 ..og valgte å gå fra kjæresten for å se hva som kunne skje med den nye. Var gresset grønnere på den andre siden? Angrer dere? Fortell! Anonymous poster hash: f52eb...82a Ja, gresset var grønnere, blomstene var finere og solen skinner mer. Helt seriøst, det er dønn ærlig. Nå noen år senere er jeg lykkeligere, mer forelsket og en mer dedikert partner i dette forholdet enn før. Sexen er bedre, og jeg beundrer partnere min mer enn jeg gjorde i tidligere forhold. De som gir "gresset er ikke grønnere"-rådet til alle og enhver i samme situasjon vet ikke hva de snakker om. Anonymous poster hash: 45b05...528 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #19 Skrevet 18. september 2014 Jeg fant ikke lykken med han jeg gikk til fordel for, men det fikk meg ut av et forferdelig vondt forhold så jeg ser ikke på det som noe tap nå i etterkant uansett. Jeg føler heller at det var kjipt at en annen mann måtte til for at jeg skulle få meg baller nok til å gå selv om jeg aldri var utro mot eksen min. Anonymous poster hash: 69295...ef7 Samme her. Selv om jeg ikke er sammen med han som fikk meg til å gå (jeg ville gått uansett), så er jeg evig takknemlig for at han fikk meg til å klare å gå fra han. Jeg er singel nå, og har det bedre enn på lenge. Anonymous poster hash: b4408...650
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #20 Skrevet 18. september 2014 Hva menes med dårlig forhold for dere da? Var di dårlige mennesker? Fortjente di å bli såret å så lite respektert ? Eg har blitt forlatt for en annen, å det var barn i bildet. Begrunnelsen? Hun hadde ikke lenger di "riktige" følelsene. Det hører med til historien at hun kom krypende etter 8 mnd, men da var broen brent. Er nå etablert i nytt forhold, men en del av meg er nok for alltid ødelagt pga sviket., har null respekt for personer som velger å gå på den måten. Motbydelig egoistisk, å hensynsløst gjort mot den som blir forlatt.Anonymous poster hash: 200ce...242 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå