Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2004 #1 Skrevet 10. juli 2004 Jeg må formatere harddisken min og ønsker å ta vare på all mailen min. Jeg bruker Outlook. Har brent en kopi av mappa der mailen skal ligge, men så sier en kamerat av meg at det er mulig at jeg "mister" de allikevel. Han anbefalte meg å eksportere? mailen. Hvordan kan jeg være sikker på å få tatt vare på all mailen min? (Har brenner)
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. juli 2004 #2 Skrevet 10. juli 2004 http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;EN-US;270670 Litt nedover står det hvordan du exporterer og importerer mail.
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2004 #3 Skrevet 11. juli 2004 Takker for den. Da er jeg garantert at jeg klarer å ta vare på mailen min? Hmm. Garantere er et skummelt ord i forhold til data
Mrs. B Skrevet 11. juli 2004 #4 Skrevet 11. juli 2004 Har ikke lest linken over, men jeg pleier å lage en mappe på skrivebordet f.eks. som jeg kaller mail og så lager jeg én mappe for innboks hvor jeg putter alle innboks mailer osv. Mailene får man dit ved å markere alle i innboksen og så drar du de over i mappen du har laget på skrivebordet. Da blir alle mailene lagt der med egne filnavn. Og når du har formatert kan du dra alle filene inn i Outlook Express igjen.
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2004 #5 Skrevet 11. juli 2004 Da har jeg både tatt en kopi samt eksportert mailen. Da burde jeg være sikret. Så er det bare å vente på at samboer får reformatert harddisken...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 11. juli 2004 #6 Skrevet 11. juli 2004 Du må jo også brenne det på CD da, men det skjønte du vel
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2004 #7 Skrevet 11. juli 2004 Joda, har brent ferdig. Har husket å brent mail, favoritter, mine dokumeter, spill-lagringer, musikk og ... Håper jeg har fått med meg alt. Litt slit med stor harddisk da. Samboer sier han skal ta å reformatere pc'n i morgen så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå