nocebo Skrevet 28. oktober 2014 #21 Del Skrevet 28. oktober 2014 Sjeselong blir alltid til sjelesong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #22 Del Skrevet 29. oktober 2014 Sjeselong blir alltid til sjelesong. For meg blir sjeselong alltid til sjelesorg Anonymous poster hash: 957dd...cd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #23 Del Skrevet 5. juni 2015 Tråden "Har alle lik forbrenning?" Hø.. de er jo stein dau! før jeg skjønte at det ikke var den type lik, men lik som i samme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storekommode Skrevet 8. juni 2015 #24 Del Skrevet 8. juni 2015 Leser nesten alltid feil på "daten" og "dataen" her inne, blir en del rare overskrifter av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ærligøs Skrevet 2. juli 2015 #25 Del Skrevet 2. juli 2015 (endret) Jeg bryter kanskje med trådens "alltid"-tema, men det får så være. Leste i dag om en "forbispaserende båt" som plukket opp en mann fra sjøen. Selvfølgelig laget jeg en språkoppgave om dette til sidemannen og bad ham finne feil i teksten på tekst-tv. Imens han slet, oppdaget jeg at det sto "forbipasserende båt". At Windows 10 kommer med "kabal", klarte jeg å lese som at operativsystemet kom med "kabel". Jeg sliter ellers med å skille mellom "autistisk" og "autentisk". Edit: Tror jeg skrevet "autistisk" i stedet for "autentisk" og omvendt, men det oppdager sikkert ingen. Endret 2. juli 2015 av ærligøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 16. juli 2015 #26 Del Skrevet 16. juli 2015 Leser alltid "execution" istedenfor "excursion". Skvetter like mye når jeg f.eks. er på Island og tror jeg ser på et stort reklameskilt "whale execution" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå