LilleSnupp Skrevet 17. september 2014 #1 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har ikke tall på alle ganger jeg har lest en hunde-tråd her og ikke fattet hvorfor en krem ødelegger hunden, hunden flasser av eller hunden er irritert og rød. Jupp.. i farta leser jeg hunden når det står huden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 17. september 2014 #2 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) ååå jeg har lest feil så mange ganger her, men nå husker jeg så klart ikke noe av det!! edit: skrivefeil Endret 17. september 2014 av HappyWaffle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. september 2014 #3 Del Skrevet 18. september 2014 Når noen skriver OMG eller omg tenker jeg automatisk at det er en forkortelse for omgående selv om jeg vet det ikke stemmer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. september 2014 #4 Del Skrevet 21. september 2014 Sameie blir ALLTID samleie når jeg leser. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 21. september 2014 #5 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Forvekslet forleden dag "daten" med "datteren" i en tråd om noen som likte BDSM. Og mange ganger har jeg klikket med inn på tråder om "stripping", men det er jo samme ordet, da. Endret 21. september 2014 av Iben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 21. september 2014 #6 Del Skrevet 21. september 2014 Husker ikke noe konkret, men hvis det er stavet som noe som også kan handle om sex eller noe sånt så ser jeg det i stedet xD haha. jeg tenker for mye koffert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 21. september 2014 #7 Del Skrevet 21. september 2014 Forvekslet forleden dag "daten" med "datteren" i en tråd om noen som likte BDSM. Og mange ganger har jeg klikket med inn på tråder om "stripping", men det er jo samme ordet, da. Å det gjorde jeg og:) leste "datteren" i stedet for "daten", det ble litt sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 21. september 2014 #8 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Å det gjorde jeg og:) leste "datteren" i stedet for "daten", det ble litt sært. Ja, det var visst så sært, at enkelte fant det for godt å ase seg opp over at jeg nevnte det i tråden Endret 21. september 2014 av Iben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 17. oktober 2014 #9 Del Skrevet 17. oktober 2014 RunKeeper ... runkeper? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 18. oktober 2014 #10 Del Skrevet 18. oktober 2014 En skobutikk som het "Shoe me", for en eller annen grunn leste jeg "feed me" hver gang.. Honeycorn ble til hornycorn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 21. oktober 2014 #11 Del Skrevet 21. oktober 2014 Snap blir til snopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 22. oktober 2014 #12 Del Skrevet 22. oktober 2014 For en tid siden var det mange som delte "Bilbelteløftet" på Facebook. Jeg leste konsekvent bibelløftet. Leser også RunKeeper som runkeper... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. oktober 2014 #13 Del Skrevet 22. oktober 2014 For en tid siden var det mange som delte "Bilbelteløftet" på Facebook. Jeg leste konsekvent bibelløftet. Og jeg leste bibelløftet nå, og måtte lese flere ganger for å se forskjellen.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 22. oktober 2014 #14 Del Skrevet 22. oktober 2014 For en tid siden var det mange som delte "Bilbelteløftet" på Facebook. Jeg leste konsekvent bibelløftet. Leser også RunKeeper som runkeper... Jeg leste bibeltøffelteltet oO 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 22. oktober 2014 #15 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg leser alltid opprørssalg når det står opphørssalg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #16 Del Skrevet 22. oktober 2014 Leste nettopp strikker i underlivet, så for meg noen merkelige greier og funderte på om det var strikketøy involvert... selvfølgelig var det ikke det det stod, men stikker i underlivet. Anonymous poster hash: 066a4...78f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 22. oktober 2014 #17 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg leser også alltid runkeper til Runkeeper. Og sykkylven blir til sykkeltyven. Bilbelte blir lett bibelbelte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2014 #18 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg leser ikke noen ord alltid feil.Anonymous poster hash: 1fe45...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 27. oktober 2014 #19 Del Skrevet 27. oktober 2014 Saueskinn blir alltid til sausekinn - som meg bekjent ikke engang er et ord. Er blitt så vant til det at jeg som regel skjønner at jeg leser feil med én gang og vet at det er snakk om saueskinn - men like fullt leser jeg sausekinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #20 Del Skrevet 28. oktober 2014 Denne må dras frem igjen! Anonymous poster hash: 66c41...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå