Gå til innhold

Hvordan stille klokkeslett i Outlook Express/IE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig formatert harddisken min, og det har oppstått en liten feil etter at jeg installerte programmene på nytt: Klokkeslettet i Outlook Express er feil. Den "vanlige" klokken er riktig.

Er det noen som vet hvordan jeg stiller klokken i Outlook Express?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sol og sommer
Skrevet

Hmm, det hørtes merkelig ut, men du kan se om klokka i bios er riktig, hvis den er det så er det mest sannsynlig mailserveren som du er klient hos som har litt prob med frk. ur :-)

Skrevet

Nei, problemet ligger ikke der.

Nå lurer jeg litt på om brannmuren kan hindre automatisk oppdatering av Internettklokken.

Kan det være noe i det? Hvordan endrer jeg det i så fall? :klø:

Gjest Sol og Sommer
Skrevet

Ettersom klokka på desktopen din er riktig så er det ikke noen annen forklaring enn at serveren til den du laster e-posten fra, er feil.

Du kanjo legge til en eventuell hotmail i outlook å laste inn fra hotmail sin server, så ser du om klokkeslettet er riktig der.

Men at det skulle være noen årsak i brannmur el synkronisering, det er det 100% ikke :-)

Skrevet

Takk skal du ha, Sol og Sommer. Jeg har ennå ikke funnet ut av det.

Merkelig nok er klokken riktig på meldingene i "Sendte meldinger"-mappen, men altså ikke i innboksen. Epost-leverandøren påstår at ingenting er feil hos dem. Webmailen er riktig.

Blir ikke klokere, jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Feil tidssone på PC'en, kanskje?

Skrevet

Det var faktisk brannmuren som sperret for Internettoppdatering av tiden.

Foreløpig har jeg løst det ved å skru av brannmuren, oppdatere klokken, og slå på brannmuren igjen. Vet ikke om denne løsningen er permanent, eller om jeg må gjøre dette hver gang jeg logger meg på (klønete)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...