Gå til innhold

Hjelp til barbering!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Trenger litt hjelp....vil barbere meg..bare prøve og se om jeg liker det (hehe, vet at mannen min kommer til å ELSKE det) :lol:

Vil barbere alt! nå har jeg bare en liten stripe, liker ikke å ha masse hårvekst der nede...men selv om jeg har denne stripen, så har jeg jo hår ved kjønnsleppene..dette vil jeg også ta bort..ser ikke vitsen ved å være glattbarbert hvis ikke ALT er borte!

så kommer det jeg lurer på..hvordan får dere håret på kjønnsleppene bort?? barbere det vanlig?er ikke det vanskelig da?? er jo litt kronglete liksom :o

hvor ofte må dere vedlikeholde det?? for det vokser vel raskt ut igjen, og da stikker og klør det sånn!

PLIIIS, hjelp meg folkens, vil overasske mannen min ikveld!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg er sikker på at mannen din vil komme til å like det!

Jeg er selv hårløs nedentil og både mannen min og jeg synest det er kjempedeilig! 8)

Jeg bruker kun høvel der nede, selv rundt åpningen. Det går veldig greit, og det skal noe til før du skjærer deg! Har bare skjært meg littegrann en gang!

I starten kan det være lurt å bruke et lite speil til å se i mens du barberer deg, jeg er sikker på at det går fint! Du kan godt sette deg på badegulvet første gangen, ta den tiden du trenger!!

Ellers så bruker jeg masse såpe (lactacyd el), og passer på at huden er oppmyket av såpe og vann. (Jeg tåler nemlig ikke hårfjerningskremer/skum + barberskum pga ømfintlig hud!)

Ønsker deg lykke til og en herlig kveld... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh.....skulle ønske det var meg som kom hjem til denne overraskelsen i kveld :wink:

Barbert kvinnekjønn er bare så deilig, da kan man slikke i seg av stor glede uten å få ekle hår i munnen...... ta bort alt rundt fi**eleppene og klitoris du så skal de se mannen din blir som en unge i godtebutikken.

Tror nok du må regne med å bruke høvel på kjønnsleppene også, og selv om det sikkert er litt kronglete og man er redd for å kutte seg, så går det nok bra om du er forsiktig. Passe bare på å strekke litt i leppene når du skal barbere de så du får et større hudområde som høvlen kan gli på.

Lykke til og fortell gjerne hvordan han reagerte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann!

Jeg er selv helt barbert nedentil, men mitt råd til deg, om barberingen skal bli vellykka, er at du først tar deg en dusj, eller gjør huden våt før du begynner å barbere. Det er veldig viktig, ellers er det lett å skjære seg om en bruker høvel.

Høvel fungerer bra, også rundt kjønnslepper, selv pleier jeg å sette den ene foten oppe på kanten av vasken, slik at huden rundt området du skal barbere blir strammere. På denne måten blir det nesten umulig å skjære seg.

Men for all del, ikke prøv hårfjerningskrem, det gjorde jeg en gang, og fant temmelig fort ut at det var en lite god ide :lol:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barbert!!

Hei!

Takk for hjelpen..

DET BLE EN SUKSESS!! mannen min kom hjem, og jeg klarte ikke holde meg, hvisket i øret hva jeg hadde gjort! og for å si det slik; det ble ingen middag med det første, hihi :lol:

Og han ELSKET det!!..jeg også, det var deilig å være barbert, mye større nytelse.....Anbefales på det sterkeste!!

men det tok jo litt tid da!og jeg kjenner at jeg ikke fikk bort alt i krokern ved klitoris, stikker der...prøvde å barbere det men var vanskelig, er jo en slags u-sving der..hehe...jaja, får prøve igjen etterpå, og bruke god tid!

takk igjen folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Har samme problem som deg jeg, synes det er vanskelig å barebere i den "u-svingen".. :oops:

Har nettopp begynt å barbere meg, og det liker både jeg og min mann :wink:

Men jeg må innrømme at det går jo endel tid til denne barberinga da..må jo barbere meg hver dag, ellers så stikker det slik...blir det bedre etterhvert eller?? dessuten er jeg litt rødprikkete der nede nå, men regner med at det bare er slik i begynnelsen, og at huden blir mer normal snart..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...