Gjest Anki Skrevet 10. juli 2004 #1 Skrevet 10. juli 2004 Idet jeg står opp i dag står samboerens fem år gamle sønn og ser rart på meg en stund. Jeg tenkte det var nattkjolen han reagerte på, fordi det var litt "pyntete" med blonder og greier. Men neida, etter en stund kom det: Om du har ikke pupper lenger du?? Pleier å ha en godt polstret push up på meg til vanlig, uten den er jeg helt flat. hihi, syntes det var litt herlig at til og med en 5 år gammel gutt kan reagere på manglende former...
*Emma* Skrevet 10. juli 2004 #2 Skrevet 10. juli 2004 Pupper ja...thihi de er visst facinerende tidlig. Jeg pusset tennene til sønnen min engang....og tilfeldigvis hadde jeg bare truse på meg (for jeg kom rett ut av dusjen da samboern sendte han inn på badet for at jeg skulle pusse) anyways.....han stirrer skikkelig.....så sier jeg "Hva ser du på" "Ingenting" svarer han...."Joooo" sier jeg..hva er det du ser på.... "Så ser han meg inn i øynene med helt "streight face" og sier...øynene dine mamma!! Skjønte tydligvis hva som var rett og hva som var galt svar!!
KalloRilla Skrevet 12. juli 2004 #6 Skrevet 12. juli 2004 Akkurat som guttungen til ei venninne det. Han er en super aktiv krabat på 2,5 - grenser til hyperaktiv - og utfra det får han jo mye kjeft da.... "Nå er det nok, jeg fløtter" sa guttungen å stenge seg inne på rommet sitt. Så gikk det vel en liten halvtime så sier han "vi ha rånnstopp og bøse før møse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå