Gjest agurk Skrevet 10. juli 2004 #1 Del Skrevet 10. juli 2004 Mette-Marit er vist gravid igjen! For vi må jo tro det når det står i tyske ukeblader eller http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=234256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 10. juli 2004 #2 Del Skrevet 10. juli 2004 Stakkars Mette-Marit. Mye dritt en skal tåle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 10. juli 2004 #3 Del Skrevet 10. juli 2004 De norske er ikke helt uskyldige de heller da.....på forsiden av Se & Hør står det "Mamma og pappa har informert ham" (eller noe sånnt) Marius skal bli storebror igjen......ogå var det bilde av Marius og Mette Marit..... Jeg tenkte at det er sikkert faren som skal ha en til,men de legger jo opp til at man skal tro noe annet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 10. juli 2004 #4 Del Skrevet 10. juli 2004 Så det er ikke sant altså?.. Datteren min på 10 år kom hjem igår og sa at Mette Marit var gravid og jeg trodde på det.. Har ikke tenkt noe mere på det, men det er litt morsomt.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. juli 2004 #5 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg så bare tv-reklamen for Se & Hør, men tolket det slik at pappaen til Marius skal bli pappa på nytt...? Mulig jeg tar feil altså... da blir jo Marius storebror igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 10. juli 2004 #6 Del Skrevet 10. juli 2004 Ja, men der i fra til å skrive at Mette-Marit er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 10. juli 2004 #7 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg så bare tv-reklamen for Se & Hør, men tolket det slik at pappaen til Marius skal bli pappa på nytt...? Ja, det er faren til Marius som skal ha barn. I Se & Hør kan en da lese om at "barnet mest sannsynlig ble unnfanget" på en eller annen kjærlighetstur de hadde vært på. Oh jippi, DET er virkelig intressant og vite. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2004 #8 Del Skrevet 10. juli 2004 veldig intr. Dette trenger vi en tråd på. Minst 267 svar, slik at vi blir klar over hvor mange som hiver eg over sladderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. juli 2004 #9 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg hørte nyheten på radioen i Se & Hør sin reklame, og tenkte med en gang at det var Morten Borg som skulle bli pappa. Så jeg hadde rett, altså? Se & Hør fornekter seg ikke. De kjører stil... :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juli 2004 #10 Del Skrevet 10. juli 2004 Så forsida på Se&Hør og trodde det var Haakon og MM som skulle ha små igjen. Skjønt, jeg synes de var kjappe med nr.2 Lettlurte MarianneE som lar seg lure..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 10. juli 2004 #11 Del Skrevet 10. juli 2004 Ja, er det ikke fantastisk bra at vi etter kronprinsbryllupet har fått enda en "kongelig" familie vi kan følge via sladderpressen ? Jeg gremmes :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 10. juli 2004 #12 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg gremmes over at vi ikke har avskaffet en styreform som tilhører et annet århundre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 10. juli 2004 #13 Del Skrevet 10. juli 2004 Da jeg såg forsiden til Se&Hør, så tenkte jeg at dersom Mette Marit hadde vært gravid igjen, så hadde nok tabloid avisene vært full av stoff om det. For ikke å snakke om nyheter på alle tvradio kanaler. Det hadde sikkert blitt diskutert på forskjellige debatt program med en mengde "eksperter" som hadde diskutert og analysert konsekvens av bl.a og få barn så tett. Bla,bla....Navneforslag hadde vel poppet frem, selfølgelig analysert og debatert av eksperter dette og`. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 10. juli 2004 #14 Del Skrevet 10. juli 2004 Hørte det på radion og.. skal si jeg er glad jeg ikke er kongelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2004 #15 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg stod i kø ved kassen på butikken, så forsiden og trodde også at det var MM som var gravid. Utrolig dårlig formulert forside av Se&Hør men det var kanskje gjort med viten & vilje for å selge flere blader? Klem fra Griet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. juli 2004 #16 Del Skrevet 10. juli 2004 De norske er ikke helt uskyldige de heller da.....på forsiden av Se & Hør står det "Mamma og pappa har informert ham" (eller noe sånnt) Marius skal bli storebror igjen......ogå var det bilde av Marius og Mette Marit..... Jeg tenkte at det er sikkert faren som skal ha en til,men de legger jo opp til at man skal tro noe annet.... Ja, jeg reagerte også på denne fremstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2004 #17 Del Skrevet 10. juli 2004 Litt artig at denne nyheten kom fra "agurk" ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #18 Del Skrevet 13. juli 2004 Men... - hvor i all verden står Sven O. i dette? Her har S&H virkelig en jobb å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #19 Del Skrevet 13. juli 2004 Ifølge tyske tabloider er de kongelige alltid gravide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabel Skrevet 13. juli 2004 #20 Del Skrevet 13. juli 2004 Hørte det på radio i en reklame fra Se og hør jeg også, og jeg sa "Er Mette-Marit gravid???" Men jeg syntes det var litt rart att jeg ikke hørte noe på nyhetene eller noe, så jeg tenkte ikke noe mer over det.. Salgs-triks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå