Gå til innhold

Skriv det vonde i sanden, og hugg det gode inn i stein.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et ordtak jeg likte veldig godt med en gang jeg leste det. Finnes flere lignende ordtak som er litt annerledes skrevet. I dag gikk jeg faktisk til en strand så skrev jeg inn litt av fortiden og nåtiden min i sanden. Mobbing, hat, dop, navnet må x'ene mine, navnet på mobberene, depresjon, vonde tanker osv.. Nå håper jeg vannet har skyllet det bort eller kommer til å skylle det bort. Skal ned å se i morgen. Jeg følte meg faktisk mye lettere når jeg hadde skrevet det vonde ned og visste at det vonde vil bli skylt bort med vannet. Nå gjenstår bare å skrive (hugge) noe godt inn på en stein. Da vil det gode bli. Være vanskelig å viske bort. En tanke som får meg til å smile. Jeg virker kanskje rar, men føler det hjelper litt. Anbefales :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fint at du gjorde noe sånn fint for deg selv :) håper du finner et fint minne/ en god egenskap ved deg selv e.l. og hugger det i stein :) (hehe blir kanskje vanskelig å hugge, men kanskje skrape det inn da) :laugh:

Anonymous poster hash: 1077a...7d1
Skrevet

så fint at du gjorde noe sånn fint for deg selv :) håper du finner et fint minne/ en god egenskap ved deg selv e.l. og hugger det i stein :) (hehe blir kanskje vanskelig å hugge, men kanskje skrape det inn da) :laugh:

Anonymous poster hash: 1077a...7d1

Ja skal nok får det inn i steinen på en eller annen måte ;)

• Liker 1
Skrevet

Fint ordtak. Hørt det før, men burde kanskje også bli litt flinkere til å følge ordtakets betydning. Har en tendens til å ikke helt slippe det grumset som finnes i fortiden.

Skrevet

Få tak i kleberstein, den er god til å risse ting inn i.

Skrevet

Få tak i kleberstein, den er god til å risse ting inn i.

Ja det skal jeg prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...