Gjest Normalfordeling Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Leste tråden om det å dø og ingen savner deg. Hvem vil først lure på hva som skjer og gjøre undersøkelser. Hvem vil savne deg først? Jeg bor alene og her er det faktisk jobben som først vil etterlyse meg. De vet at jeg er kjapt ute med å gi beskjed dersom jeg er syk. Familie kan det gå uker mellom hver gang vi prater. Venner ville heller ikke ha stussetbfør det var gått en uje eller to.
Version 2.0 Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Barnehagen til sønnen min og jobben min. Jeg har tenkt på dette opptil hundrevis av ganger da jeg er redd det skal skje meg noe mens sønnen min er her og at han skal måtte være her med en død mor. Han kan jo ikke bruke telefon, og han er så pass liten at han risikerer å bli påkjørt dersom han går ut, forstår ikke trafikkbildet og lignende. Jeg lurer på hva han ville gjort. Forhåpentligvis skjer aldri dette, men man vet jo aldri. Alt kan jo skje, jeg kan kan jo plutselig få et slag eller et hjerteinfarkt. Jeg har gjort en avtale med barnehagen at dersom jeg ikke ringer og heller ikke leverer han en dag før et visst klokkeslett, så skal de ikke anta at jeg bare har glemt å ringe å si han er syk eller vil ha en fridag. Da skal de ringe barnefar, slik at han kan forsøke å kontakte meg og deretter dra hjemom til meg. Familien min er på andre siden av landet og vennene mine kan det gå lang tid i mellom jeg ser eller ringer. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Utenom mannen min ville jobben etterlyst meg først. Deretter min søster. Anonymous poster hash: 70346...17d
Gjest Mythic Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Ungene mine og jobben. Uvisst i hvilken rekkefølge, men jeg kom til å bli etterlyst av jobben temmelig kjapt, hvert fall.
Anciol Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 (endret) Ungene mine og mannen min:)! Er forresten litt under oppsikt av familien min nå (da mener jeg mamma og pappa) fordi jeg har hatt angst og gråteanfall , så de holder et øye med meg også Endret 17. september 2014 av Anciol
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Jobben og min sønn Anonymous poster hash: 71918...329
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Samboer, deretter mamma. Anonymous poster hash: 59eec...61f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #9 Skrevet 17. september 2014 Vet helt ærlig ikke. Jeg føler at mine nærmeste glemmer meg lett og skolen pleier ikke å etterlyse elver som er borte Anonymous poster hash: ed02b...72f
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #10 Skrevet 17. september 2014 Min mor, jobben min og de jeg leier hos. Dersom jeg ikke kommer på jobb, ikke har meldt i fra og ikke tar telefonen, så blir det alltid sendt en person hjem til oss. Anonymous poster hash: 3849f...58f
Gjest Anastasia Skrevet 17. september 2014 #11 Skrevet 17. september 2014 Mamma, og de jeg jobber med.
superdupermeg Skrevet 17. september 2014 #12 Skrevet 17. september 2014 Samboeren først og deretter jobben veldig fort. Har aldri vært borte fra jobb og sender melding eller ringer om det er en liten mulighet for at jeg kommer bare er minutt eller to for sent. Deretter kommer de nærmeste vennene også familie. Familien min bor spredt over hele landet og i den nærmeste famile er det bare jeg og en til som bor i samme landsdel, derfor kan det gå litt tid før familien merker det. Jeg kan også være litt dårlig på å svare på meldinger og ringe opp igjen hvis noen har ringt, det tror jeg både venner og familie har blitt vant med. Litt dumt hvis noe skulle skjedd og de bare tror jeg har glemt å svare:P
Cata Skrevet 17. september 2014 #13 Skrevet 17. september 2014 Jobben! Min mor ville nok ha stusset etter 4-5 dager, men vi snakkes vanligvis ikke oftere enn 1-2 ganger i uka, og jeg tror ikke hun ville fått panikk om hun hadde ringt en gang uten å få svar. Venninner møter jeg sjelden pga. store avstander og ikke ringes vi særlig ofte heller. De ville nok undret om de ikke hadde sett meg pålogget på FB eller andre steder på flere dager, men da hadde de nok bare regnet med at jeg var på reise eller noe slikt. Så jobben er vaktbikkja mi .
Fionnuala Skrevet 17. september 2014 #14 Skrevet 17. september 2014 Samboeren min først, deretter ville nok jobben oppdaget det. Nokså kjapt etter det moren min, og etter det søster og nærmeste venner.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #15 Skrevet 17. september 2014 må være ab nå. fikk panikk av denne tråden. snakker ikke med alle vennene mine hver dag. kanskje 1-2 ganger i uka. mamma ca hver 2-3 dag. har en baby på 2 mnd. er i permisjon. bor i blokk hvor jeg ikke kjenner naboene så godt enda. herrejesus ingen ville savnet meg før 2-3 dager å herregud ungen min ville dødd. herregud. freaker ut. måtte du lage denne tråden eller hvis babyen min hadde grått og grått utover hele natten kanskje naboen ville prøvd å sjekket ? herregud hvis han var hjemme da :O nei ingenting KAN skje med meg før jeg får meg type evt en bestevenn som jeg snakker med hver dag . panikk. rant over sorry Anonymous poster hash: 6e4dd...3d7
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #16 Skrevet 17. september 2014 Jobben ville ha savnet meg først (etter sambo selvfølgelig). Etter det ville nok min søster savnet meg, vi prater nesten hver dag. Det varierer litt hvor mye jeg prater med mamma, men om jeg ikke tar telefonen/svarer på sms så blir hun bekymra. Men kan fort ta 1-2 uker.. Anonymous poster hash: d9d0e...1cc
Frk.K Skrevet 17. september 2014 #17 Skrevet 17. september 2014 Politiet når alle inkassokravene ikke hadde blitt betalt, regner jeg med
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #18 Skrevet 17. september 2014 Familien min hadde nok ikke begynt å lure på flere uker, kanskje måneder. Min nærmeste venninne hadde sikkert blitt litt bekymret samme dag, men neppe skapt noe styr før det hadde gått noen dager, kanskje en uke. Anonymous poster hash: 21ebc...bcc
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #19 Skrevet 17. september 2014 Hadde jeg ikke vært på jobb innen kl 10 ville de tatt affære. Hadde jeg dødd en fredag ettermiddag hvor jeg ikke hadde avtalt å møte noen i helgen ville det vært jobben på mandag. Snakker uregelmessig på telefon med foreldre og venner, så de ville ikke blitt bekymret før etter en stund. Anonymous poster hash: 84d61...0f0
Gjest Vinglasset Skrevet 17. september 2014 #20 Skrevet 17. september 2014 Først og fremst mannen min - deretter sønnene mine. De har flyttet hjemmefra men ringer ofte. Og hvis jeg ikke svarer telefonen så ringer de til faren og spør hvor jeg er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå