AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 De var sammen i fire år, skulle ha barn sammen men det var dessverre dødfødt. De støttet seg selvfølgelig på hverandre etter dette, forstår jo at hun ble ekstra knyttet til han da. Hun lå med bestevennen hans en kveld de hadde kranglet og det ble jo selvfølgelig slutten på de. Seks måneder etter at det ble slutt mellom dem ble jeg sammen med han. Dette er nesten tre år siden og fortsatt er hun et tema. Ikke at samboeren min gjør noe galt men fordi hun "alltid" er der. Vi møter hun på diverse steder, byen, fotballkamper, bursdager osv. Det er ikke noe problem i seg selv, men hun bryter alltid ut i gråt og lager store scener. Hun roer seg ikke ned før hun får snakket med kjæresten min, ofte blir jeg da med pga jeg syntes det er ukomfertabelt og det er faktisk ikke hans "jobb" å trøste henne. Jeg er nå gravid og hun sender meldinger til både samboeren min og meg om hvor urettferdig det er (?) og at stakkars hun ikke kan få barn med noen andre enn han. Det verste er at hun har kjæreste selv og jeg tror de nå har blitt samboere. Er denne dama syk?? Vi har sagt ifra flere ganger at nå må hun slutte å blande seg inn i livet vårt. Hun spør også om ting som "er dere i forholdet for resten av livet eller er det bare midlertidig?" Samboeren min fyrer seg ofte opp og kjefter en del og sier utrolig stygge ting til hun, typ "jeg er så glad for at barnet ikke overlevde for jeg Kunne aldri forholdt meg til deg resten av livet" osv.Anonymous poster hash: 585f3...b32
Gjest constance90 Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Bytt nummer så er dere kvitt en del av maset. Hun tar tydeligvis ikke hintet 1
Longgone Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 De to deler jo en sorg, så det er naturlig at hun vil bruke han som støtte for dette. Men ettersom hun har ny samboer og han er sammen med deg burde hun trukket seg mer vekk!
Gjest Blomsterert Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Hun sliter mer enn normalt. Både med det ene og det andre tror jeg. Slutt å ha kontakt med henne/ikke svar. Men gi beskjed først om at dette vil dere ikke mer! Ps.det var stygt av samboeren din å si det han sa. Enig i det.
Ninette Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Han er også syk. Sånn sier man bare ikke!!!!! 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Takk for svar. Ja, jeg er helt enig i at det er umenneskelig å si sånne ting om barnet dems osv, men... Det er for at hun skal forstå at han er helt ferdig. Vi byttet telefonnr begynne to for et års tid siden, hun fikk raskt tak i de nye nummerene. Vi har blokkert hun fra Facebook begge to, men hun sender meldinger fra venninnene og familien hennes sine brukere. Hun sender også blomster hjem til oss hvert årsskifte (faktisk..) med kort der det står at hun håper vi vil få en fin sommer, en hjertelig varm jul og lignende. Fra favoritt exen står det alltid. Hallo liksom.. Hun er forresten 30, jeg er 28. Hun snakker også veldig mye om oss til våres venner og bekjente. Om hun ser bestevenninna mi på byen så setter hun seg ned og tar en prat om hvor mye hun savner samboeren min og litt dritt om meg. Vi bor i Vestfold og jeg skal føde på sykehuset i Tønsberg (SiV), det er fem seks minutter kjøring hjemmefra. Hun sa til bestevenninna mi at hun syntes det er respektløst da det er "dems" sykehus. Mitt andre alternativ er et sykehus som er 40-50 minutter herfra. Hun er så virkelighetsfjern som det går Ann å bli. Aner ikke hva vi skal gjøre, føler at hun ødelegger så utrolig mye!!Anonymous poster hash: 585f3...b32 1
Gjest constance90 Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Takk for svar. Ja, jeg er helt enig i at det er umenneskelig å si sånne ting om barnet dems osv, men... Det er for at hun skal forstå at han er helt ferdig. Vi byttet telefonnr begynne to for et års tid siden, hun fikk raskt tak i de nye nummerene. Vi har blokkert hun fra Facebook begge to, men hun sender meldinger fra venninnene og familien hennes sine brukere. Hun sender også blomster hjem til oss hvert årsskifte (faktisk..) med kort der det står at hun håper vi vil få en fin sommer, en hjertelig varm jul og lignende. Fra favoritt exen står det alltid. Hallo liksom.. Hun er forresten 30, jeg er 28. Hun snakker også veldig mye om oss til våres venner og bekjente. Om hun ser bestevenninna mi på byen så setter hun seg ned og tar en prat om hvor mye hun savner samboeren min og litt dritt om meg. Vi bor i Vestfold og jeg skal føde på sykehuset i Tønsberg (SiV), det er fem seks minutter kjøring hjemmefra. Hun sa til bestevenninna mi at hun syntes det er respektløst da det er "dems" sykehus. Mitt andre alternativ er et sykehus som er 40-50 minutter herfra. Hun er så virkelighetsfjern som det går Ann å bli. Aner ikke hva vi skal gjøre, føler at hun ødelegger så utrolig mye!!Anonymous poster hash: 585f3...b32 Slutt å la det ødelegge. Hun er grensen til psycho, det er hun det er noe galt med, ikke dere. Gi henne null form for oppmerksomhet. Send blomster og gaver i retur. 2
Wilma- Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Takk for svar. Ja, jeg er helt enig i at det er umenneskelig å si sånne ting om barnet dems osv, men... Det er for at hun skal forstå at han er helt ferdig. Vi byttet telefonnr begynne to for et års tid siden, hun fikk raskt tak i de nye nummerene. Vi har blokkert hun fra Facebook begge to, men hun sender meldinger fra venninnene og familien hennes sine brukere. Hun sender også blomster hjem til oss hvert årsskifte (faktisk..) med kort der det står at hun håper vi vil få en fin sommer, en hjertelig varm jul og lignende. Fra favoritt exen står det alltid. Hallo liksom.. Hun er forresten 30, jeg er 28. Hun snakker også veldig mye om oss til våres venner og bekjente. Om hun ser bestevenninna mi på byen så setter hun seg ned og tar en prat om hvor mye hun savner samboeren min og litt dritt om meg. Vi bor i Vestfold og jeg skal føde på sykehuset i Tønsberg (SiV), det er fem seks minutter kjøring hjemmefra. Hun sa til bestevenninna mi at hun syntes det er respektløst da det er "dems" sykehus. Mitt andre alternativ er et sykehus som er 40-50 minutter herfra. Hun er så virkelighetsfjern som det går Ann å bli. Aner ikke hva vi skal gjøre, føler at hun ødelegger så utrolig mye!!Anonymous poster hash: 585f3...b32 Gud bedre, vi har lange nok helsekøer som det er, tenk om folk skulle begynne å ha ett sykehus hver seg! Ikke bry deg om henne, spark henne på hue og ræva ut av livet ditt. Hun er tydeligvis ute etter reaksjoner så ikke la henne få vite at du tar det til deg, bare snu det andre kinnet til. Gratulerer med graviditet, håper dere får ro 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Han bør bytte telefonnummer om han ikke ønsker mer kontakt med henne. Flott at dere begge har blokkert henne fra Facebook. Videre bør han oppmuntre henne til å snakke med en psykolog. I det hele tatt bør hun slutte å lage disse scenene hver gang dere møtes. Jeg tror hun trenger psykolog. Du må føde barnet der du ønsker uavhengig av henne selvsagt. Ta en alvorsprat med vennene deres og si at dere ikke finner dere i dette. Om de ønsker å forbli gode venner med dere så bør de fortelle henne med det samme hun begynner å baksnakke dere (og forherlige han) at de ikke ønsker å høre om det da dere faktisk er venner. Om hun da fremdeles fortsetter med det så hadde jeg spurt dem om de kunne gå fra henne (fortell også hvor slitsomt det er for dere at hun er slik). Send alle blomster og gaver i retur. Hold ut.
Ava Mae Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Jeg skjønner at opplevelsen hun og samboeren din hadde var fryktelig vanskelig og satte spor som sannsynligvis kommer til å være der mer eller mindre resten av livet. Når det er sagt så skjer vonde ting med oss alle i løpet av et liv og vi har alle et ansvar for å bearbeide og komme oss videre i livet. Det har hun tydeligvis ikke klart og dette er ikke noe hverken du eller samboeren din kan hjelpe henne med. Det beste dere kan gjøre nå er å gi henne vennlig men bestemt beskjed om at hun må skaffe seg hjelp for det hun sliter med og at dere ikke ønsker noen videre kontakt. Etter det: IGNORER!!! Min erfaring er det er det eneste som fungerer så slutt å svar på alle meldinger, telefoner eller henvendelser via sosiale medier. Treffer dere henne ute så si hei og gå videre. Kommer hun på døra så si at dere ikke har noe usagt og lukk døren, høflig men bestemt. Den eneste grunnen til at hun fortsetter er at enten du eller samboeren din gir henne det hun higer etter, så som sagt ignorer. 1
Gjest Badebuksa Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 Han samboeren din høres ikke helt god ut, selv? At han er glad for at et barn døde? Fy f*en.
Kira-delta Skrevet 18. september 2014 #12 Skrevet 18. september 2014 Håper dere har tatt vare på meldinger og diverse. Jeg ville tatt med dette til advokat og fått advokaten til å skrive et brev om at hun må la dere være i fred, ellers må dere gå til politiet og få et besøkelsesforbud. Min venninne gjorde sett da Eksen hennes ble litt vel psycho etter bruddet i våres, og det hjalp for henne hvertfall. 1
umwar Skrevet 18. september 2014 #13 Skrevet 18. september 2014 Er jo i grensen til trakassering dette her. Jeg hadde gitt beskjed om at hvis hun kontakter noen av dere en gang til, uavhengig av medium, så går dere til polititet og anmelder henne for trakassering. Høres jo spinngal ut!
Ava Mae Skrevet 18. september 2014 #14 Skrevet 18. september 2014 Han samboeren din høres ikke helt god ut, selv? At han er glad for at et barn døde? Fy f*en. At det var en bedriten ting å si er det vel ingen som er uenige i, men jeg tror de aller fleste skjønner at dette ble sagt i affekt midt i en frustrerende situasjon og ikke som en genuin lettelse over at barnet deres døde... 2
Vinni Skrevet 18. september 2014 #15 Skrevet 18. september 2014 Han er også syk. Sånn sier man bare ikke!!!!! Jeg er enig i det... Og jeg er redd for at hun kunne i tilleg være farlig?! Prøv å distansere dere så mye som mulig fra henne, det med å bytte nummeret er kanskje en god ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå