Gå til innhold

Hvordan takle sjarmerende mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit, det er et rart spørsmål. Men saken er den at jeg er lykkelig gift og har ingen interesse i verden av å forlate han eller være utro. Men så har jeg en jobb der jeg møter mange mennesker, og jeg får så dårlig samvittighet når jeg tar meg selv i å synes at en annen mann er skikkelig sjarmerende, kjekk osv. Det er så slitsomt. Nå har jeg nettopp begynt på et prosjekt hvor han jeg skal jobbe mest med er veldig sjarmerende, søt og hyggelig. Jeg vet jeg er flink i jobben min og forholder meg veldig profesjonelt, altså jeg har ingen problemer med å levere jobb av høy kvalitet når jeg jobber med han. Men jeg sliter altså med dårlig samvittighet for at jeg tenker "shit, så pene øyne han har" når han ser rett på meg når han f.eks. ønsker meg god helg. Noen tips?

Anonymous poster hash: 83b09...55e

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvorfor skal du ha dårlig samvittighet, du gjør da ikke noe galt, og det er normalt å synes andre er kjekke selv om man er i forhold. Mannen din gjør nok det samme.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja, tror du ikke typen din setter pris på at du kommer tent og glad hjem og knuller vettet av han? Typen din trenger ikke vite annet enn at det er han du knuller.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...