AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Hei! Er en jente på 24 år som har bestemt meg for å gå ned i vekt da jeg ikke er komfortabel med hvordan jeg ser ut nå. Jeg har gjort drastiske tiltak den siste mnd; har holdt meg helt unna snop, spist kylling, egg, 100 % grovt brød og magert pålegg. Før kunne jeg spise både sjokolade og chips nesten hver dag, samt altfor mye mat. Trening er ikke noe for meg, men jeg prøver å gå ca. 1 mil per dag. Vekten står på det samme, og jeg begynner å bli frustrert. Hva gjør jeg galt? Kan nevne at jeg tidligere har gått ned i vekt, og da raste jeg ned bokstavelig talt. Skal da sies at jeg levde på 700 kcal per dag, som da bestod i knekkebrød og mager middag samt trening 5 dager i uken, både styrke og kondisjon. Jeg ønsker ikke å gå ned på denne måten igjen, da jeg rett og slett sultet kroppen til å gå ned i vekt. Nå spiser jeg ca. 1100 kcal med tanke på at jeg ikke trener. Høyde: 154 cm, vekt, 56 kg. Idealvekten min er 50, noe som er målet mitt. Tips? Anonymous poster hash: 4fdc0...d98
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Du sier at vekten står på det samme. Hvor lenge har det gått? Tror tålmodighet er stikkordet her... Har hørt av andre at det har tatt noen uker før kiloene har begynt "å løsne", uten at jeg vet hvor vitenskapelig belegg man har for å si dette.<br /><br />Kanskje det ideelle for deg hadde vært å finne en mellomting mellom hvordan du var på ditt mest ekstreme? Spise dårlig og usunn mat og bevege deg lite <-------- --------> spise svært lite og trene ekstremt mye. Dvs. å trene noe du liker et par ganger i uka, og spise normalt (kose deg litt, spise ganske sunt)?Anonymous poster hash: 918b1...0f2
Blue Sapphire Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Har du prøvd å søke litt rundt på nettet? Mulig du finner svare på det du lurer på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå