Gå til innhold

Hjelp hvilken film er dette? barnefilm om bjørn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så denne filmen når jeg var liten men klarer ikke å finne tittelen igjen! Tror det var på slutten av 80-tallet. Filmen var en tegnefilm om en bjørn som var en arvtaker til dyreriket hans, men så døde moren hans og så måtte han flykte. Så endte han opp i et sirkus, hvor han møtte andre dyrevenner. Husker han rømte etterhvert og endte opp med å dra hjem og beiseire en stor grizzly bjørn ved en foss og så ble han konge over riket sitt. Litt likt løvenes konge ser jeg nå :fnise: Men det er en annen type tegnefilm, synes å huske at den var litt anime aktig. men kan hende jeg husker feil.

Noen som vet?? eller også husker filmen?

Anonymous poster hash: ca385...2c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bjørnen Bongo? I filmen Fun and fancy free?

Skrevet

Jeg har en vag formening om at jeg så den, men det er alt, så jeg kan dessverre ikke hjelpe. Googler som en gal på bakgrunn av den vesle informasjonen du har, men jeg finner ikke noe relevant :P

Skrevet

Det er ikke bjørnen bongo, det er som sagt ikke disney :) selv om filmen høres lik ut. jeg har også googlet masse men finner ingenting! blir gal :P jeg mener å huske at den ikke er amerikansk. men er ikke helt sikker..

Anonymous poster hash: ca385...2c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...