Gå til innhold

Har du tenkt på?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

At folk du egentlig har ganske god kontakt med, kanskje er en aktiv bruker på KG, uten at du vet det selv? :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Har faktisk ikke tenk så mye på det, men er det noen som kjenner meg igjen må de bare skrike ut. :wink:

Skrevet

samme her.. Om noen vet hvem jeg er så rop høyt

Skrevet

Jepp...

Har flere jeg kjenner her inne. De fleste vet jeg nicket til, men det er også noen som sier de er her som jeg ikke vet nicket til.

Skrevet
roooop

HAHAHA ROP TILBAKE

Skrevet

Ja, det har jeg tenkt over. Skulle gjerne visst om noen kjente meg da. :-)

Gjest tusjen
Skrevet

Har ikke tenkt over det før, men gjør det nå :roll::wink:

tusjen

Skrevet

Har aldri tenkt over det faktisk. Og det bryr jeg meg heller ikke noe om! Står for alt jeg sier uansett :-) Men hvis noen skulle vite hvem jeg er her...ville jeg jo gjerne visst det! Av nysgjerrighetsgrunner :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

ja ho M. H. Jobber på samme plass, men ho er ikke klar over det! heia M.....

Skrevet

Ja det tenker jeg ofte på. Er ikke redd noen skal kjenne igjen meg, for mange jeg kjenner er her inne av og til(noen oftere enn andre).

Av og til tror jeg at jeg kjenner igjen noen fordi det de skriver virker veldig kjent, men leter aldri bevisst etter noen.

Skrevet

Har i grunnen ikke tenkt så mye over saken, men har gjenkjent to (som jeg kommer på nå) som jeg kjenner IRL.

Gjest Fighter
Skrevet

Har tenkt over det, ja. Ikke bare om noen jeg omgås myue, men om det for eksempel er folk jeg har gått på skole med eller kjent i andre sammenhenger som er her. Man vet aldri og det er ganske få som forteller veldig mange personopplysninger så det er ikke så lett å finne ut heller uten videre.

Synes forøvrig tittelen på tråden var dårlig...

Skrevet

Nå skal jeg fortelle noe teit om meg selv, her....

Da jeg sist var i Oslo gikk jeg rundt og smilte veldig til alle, for jeg tenkte at om jeg gikk forbi noen ukjente fra KG ville jeg gjerne smile til vedkommende!

Jeg er nok litt rar......

Skrevet

Hehe...Ja jeg har tenkt tanken flere ganger..

Gjest Emera
Skrevet

Nei, det har jeg ikke tenkt på. Men det gjør ingenting om det skulle være noen kjente her. Bare koselig, det!

Har aldri holdt hemmelig at jeg er her inne (en hel del... :oops: ).

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, har tenkt på det...men tror ikke noen jeg kjenner er her...(utenom en som jeg vet hvem er) Jeg har tipset noen venner om Kg, men de er mer interessert i såpeoperaer enn data,...så jeg tviler sterkt på at de er her....

Clea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...