Gå til innhold

Utro med en mamma..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min var utro mot meg i vår. Jeg har etter mye dritt nå tilgitt og prøver å få tillit til han igjen. Kjæresten jobber som lærer og jeg vet at før han ble sammen med meg så hadde han et forhold til moren til en elev i klassen hans. Et skjult forhold som kun innebar sex. Hun er gift. Dette fikk jeg vite om før han var utro mot meg.

Han nekter for at han hadde et forhold til denne damen, men jeg vet det. Men jeg har ikke orket å gnage så mye om det fordi det skjedde før jeg kom i i bildet. Affæren deres stoppet visst opp når jeg kom inn i bildet. (For alt jeg vet)

Nå skal han ha foreldresamtaler og jeg så på listen han har satt foreldrene opp på. Han har satt denne damen sist på listen over samtaler. Og jeg får med en gang tanker i hodet...hvorfor har han gjort det? Så de kan prate lenge uten at det kommer en nestemann? Tenk hvis de gjør noe? de har jo hatt et forhold, begge har tydeligvis dårlig moral og de har ikke pratet sammen på tomannshånd på lenge.

Skjønner dere at jeg synes dette er ekkelt? Hva hadde dere gjort? Skal jeg si noe til han? Synes dette her høres helt sykt ut, men jeg sliter.. :-(

Anonymous poster hash: 67160...34e
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Det kan bare være tilfeldig at hun er sist eller at hun har byttet med andre.

Ikke overanalyser alt.

Forøvrig skjønner jeg ikke at du har gått tilbake til en utro kjæreste som du får så mye dritt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...