AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 god dag vet ikke helt hvor dette passe inn. dreier seg jo mye om samboerskap, men mest om steroider og rus. min mann som jeg har vært i lag med i 3 år har et stort rusproblem. det har vært av og på mange ganger, men til syvende og sist vet vi at vi elsker hverandre og vi vil være sammen. for litt over 3 måneder siden satte vi oss ned og prater virkelig ut om alt som har skjedd, om utroskap og fikk lakt alt på bordet. slik at vi kunne starte på nytt og stole på hverandre. jeg har da aldri vært utro mot han, men jeg tok et valg og vi begynte fra start. i lang tid hadde vi det bra, turer i marka, filmkvelder, dro ut sammen ofte, fikk møte vennene hans og hadde til og meg tilgang til fb, mail og div bare for at jeg skulle kunne vite at ting var bra nå og jeg kunne stole på han. MEN! så var det i gang igjen, denne mannen tåler virkelig ikke nedturer, er det en ting som går feil ja da kan alt gå til helvette. han startet med kokain igjen, med hasj/weed, piller, alkohol og opp i det hele steroider. han bruker stort sett alt samlet, pillene er en sjelden gang. jeg kan ikke så mye om steroider. men jeg forstår du blir ustabil. jeg har ikke lenger tilgang til fb,mail osv. mobilen hans vokter han som e nyfødt baby og han er ute 24/7. lyger og flørter med alle han møter. han er en stor sjarmør, og er musiker noe jentene faller for. jeg kan med 100 prosent sikkerhet si han har vært utro uten å ha bevis. denne mannen behandler alle andre bra, men ikke meg. han snakker nedlatende til meg, blir sur for absolutt alt. til å ta et eksempel: jeg sitter ned på stua og setter på en sang. han roper fra rommet opp og spørr hvorfor jeg gjør det, og om jeg begynner med de psykiske greiene mine igjen. som om jeg er gal for å høre på musikk. eller når jeg skal på butikken og han sier nei kjøp mat til deg selv jeg handler etterpå. og så skal jeg ut. men hvor får jeg ikke vite. er dette normalt. for han har ikke oppført seg slik pga annet rus før. men etter steroidene er han helt i skyene på topp som konge. han er heller ikke sjalu fordi han føler vell han kan få hvem han vill. hva skal jeg gjøre, vente til det går over, si noe til han, ta avstand, slå opp? noen med erfaring. takk for svar. Anonymous poster hash: 98a92...19d
Nordpia Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Han er narkoman, og du er mest bekymret for steroidene? Jeg ville kommet meg ut av dette. Jeg har ikke vært sammen med en som bruker narkotika, men jeg har vært sammen med en som brukte steroider. Det endte ikke godt. Gå - mens du kan. Og se deg ikke tilbake. Håper ikke det er barn oppi dette. 2
Gjest Blomsterert Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Du slår opp. Det er ikke en eneste fornuftig grunn til at du skal være sammen med denne karen. Det burde du skjønt! Så lurer egentlig på om du tar til deg noe her,for tror neppe noen gir deg andre råd.
WubWub Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Som andre sier, du slår opp. Gå på google og søk "roid rage". Det her kan ende stygt om du ikke trekker deg unna Rus problemene hans kan ikke du løse for han
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Høres akkuratt ut som min eks. Narkotika og steroider.. Kom.meg heldigvis levende ut at det grusomme forholdet..Anonymous poster hash: 918b1...55b
Xcase33 Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Steroider er ikke sentral nervestimulerende og dermed heller ikke rusmidler. Alkohol, kokain, weed og det der som du nevner er det. Steroider har historisk sett fått skylden for all idiotien folk har\gjør i fylla påvirket av ironisk nok rus som særlig alkohol, hasj, kokain osv. Kort sagt - steroider gjør deg verken dummere eller smartere. Du skal ikke la det ta støyten for en dårlig personlighet og spesielt ikke handlinger som blir begått i ruspåvirket tilstand. Fyren du beskriver har lav IQ med liten respekt for andre enn seg selv. Når man er avhengig av en såpass omfattende rus cocktail som det så må han være svært usikker på seg selv. Like barn leker best heter det til syvende å sist. Så du må egentlig spørre deg selv hvilket nivå som er *deg* å ligge på. Det er mulig å senke seg på et nivå lavere, men du kan egentlig ikke forvente andre å prestere på et høyere nivå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå