Gå til innhold

Disneyland Paris - erfaringer med hotell/flyplass/attraksjonene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som har vært i Disneyland Paris med barn?

Jeg har vært i disneyland i tokyo da jeg var 20, så det er noen år siden nå. Jeg og min datter er skikkelig Disney entusiaster, og jeg har så lyst til å overraske henne med tur til Disneyland. Tenker høsteferien, har funnet tilbud for 1 barn og 1 voksen på hotell i gangavstand parken med fly og billetter til parken i fire dager til 8500 for oss to.

Kom gjerne med anbefalinger om hoteller dere har bodd på i og rundt parken. Hvilken flyplass er det som ligger nær Disneyland? Er det langt fra hovedflyplassen i Paris og til Disneyland?

Anonymous poster hash: 1e297...36d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var der nettopp, og hadde det helt fantastisk.

Vi bodde på Sequoia Lodge, et av de offisielle hotellene, så man treffer innimellom på disneyfigurer man kan ta bilde med der. Det tok 15 min å gå til parkens inngang - men da går man langs Lake DIsney og gjennom Disney Village, så spaserturen er veldig fin. Vi var heldige og hadde sol hele dagen, det gjorde sitt til den totale opplevelsen.

Tror det skal gå greit å komme seg dit fra ulike flyplasser. Går jo tog, og jeg tror hotellet har shuttlebusser, ville i allefall forhørt meg ved bestilling av rom, har hørt om flere som har blitt hentet på flyplassen og busset inn til Disneyland Resort.

Anonymous poster hash: a5d95...3f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...