AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Noen som har tips mot kjærlighettsorg. Mange som har kjent hvor vondt det er? Gjør alt for å glemme han. Anonymous poster hash: 41956...3af
rundtfingern Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Slett han fra facebokk(evt. blokkere), slette meldinger, brenne klær som minner deg om han(evt. klippe) og gjøre alt for å ignorere han! og grin masse ( + is! ) 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Slett han fra facebokk(evt. blokkere), slette meldinger, brenne klær som minner deg om han(evt. klippe) og gjøre alt for å ignorere han! og grin masse ( + is! ) Trd.starter: Han har ikke sagt at han ikke vil ha meg, men han ignorerer meg veldig, og behandler meg som om jeg ikke er annet enn noe dritt!. Derfor så forstår jeg det. Jeg prøver å gjøre alt for å glemme han. Trener, går turer, snakker med venner, osv. Men jeg kjenner innimellom at tårene bare vil renne på... Og jeg håper hele tiden at han kan komme å si at han bryr seg om meg.. Anonymous poster hash: 41956...3af
rundtfingern Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Ahh.. Være masse med venner, snakk med en venninne og bare ha det gøy er det beste rådet jeg kan gi! For å si det sånn, den lista jeg ga deg i sted, gikk jeg igjennom for 2 uker tilbake Hjalp veldig å være med venninner og finne på ting som får deg til å glemme han! Og dersom han behandler deg som dritt, fortjener han ikke deg
Gjest Blomsterert Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Vi er nok veldig mange som har vært igjennom det. Hva gjør du for å glemme ham? Tror det er viktig å ta vare på seg elv i sånne tilstander. Gjør ting du har lyst til,fornye deg litt? Og så må du også kjenne litt på de vonde følelsene,for å fortrenge helt er litt dumt da det gjerne kommer til uttrykk senere. Men det er veldig bra at du ikke dyrker sorgen,for mange gjør det uten å være det helt bevisst alltid. Og så kommer jeg med et råd jeg har en tendens til å gjenta : vær utendørs og i aktivitet. Leser du bøker er det et godt "pusterom"! Veldig vondt å ha kjærlighetssorg,men tro meg,det blir bedre!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Trådstarter: kjærlighetsorg er noe møkk ja. Har hatt det to ganger på ett år. Og jeg føler meg het utmattet og pyton nå. Husker så vondt det var da jeg fikk det for ett år siden og nå igjen... Han sa at han var så forelsket men nå virker det ut som om jeg er møkk for han. Tenker på å løpe på nye dater nå , men det blir så feil. For jeg har jo bare han i hodet, og må legge det bak meg først.Anonymous poster hash: 41956...3af
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Kjenner meg igjen, det gjør veldig vondt. Men ingen råd herfra dessverre. Jeg tenker jeg får bare bruke den tiden det tar, snart gått ett år + -. Anonymous poster hash: 762ed...976 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Trådstarter : ja godt å høre at jeg ikke er alene om å føle meg dritt. Får en følelse om at alle andre damer er bedre og flottere enn meg. Men selv om han gir meg denne følelsen så betyr jo det ikke at de er. Kjenner dere den følelsen der?Anonymous poster hash: 41956...3af
Gjest Penelopee Skrevet 17. september 2014 #9 Skrevet 17. september 2014 Prøv å sosialisere deg og holde deg mest mulig opptatt. Dra ut sammen med jentene for å få bort tankene. Det hjelper også å slette han på alle slags sosiale medier og kvitte deg med alt som minner deg om han. Ellers vil jeg si at tiden leger alle sår. Og en ting som hjalp meg veldig; for å komme deg over noen, må du komme deg under noen andre. Jeg vet godt hvor vondt det er, men det går over!
rundtfingern Skrevet 17. september 2014 #10 Skrevet 17. september 2014 Jeg anbefaler og bli kvitt alle klær! Jeg skal brenne 2 truser i helga med rødsprit, men klipping funker fett det også! 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #11 Skrevet 17. september 2014 Jeg anbefaler og bli kvitt alle klær! Jeg skal brenne 2 truser i helga med rødsprit, men klipping funker fett det også! Trådstarter: Kjærlighetssorg er ikke enkelt. Problemet mitt er at denne mannen forteller meg ikke at han er ferdig med meg. Men jeg føler utifra hans oppførsel at han gir faen i meg. Han sier at grunn til at han ikke har tid til å treffe meg er at han jobber overtid disse dagene. Jeg vet ikke om det er sant. Men da burde jo han ha kommet opp med en ny dag.. Jeg føler for å ta sorgen nå, og kommer ovenpå igjen. Jeg håper at jeg kan stoppe å føle meg så sjalu. Jeg tenker at han sier at han jobber overtid, men egentlig så er han på date med en vakker dame. Jeg har mye vonde følelser: føler meg stygg, føler meg kjedelig, føler meg alt mulig dritt. Men jobber for å få opp troen på meg selv nå også. Også tenker jeg at han har jo et problem som tungekysser en jente i flere minutter, for så å si hadet, vi snakkes, og så gi faen? Er det rart jeg er forvirret? Anonymous poster hash: 41956...3af
Gjest Jon blund Skrevet 17. september 2014 #12 Skrevet 17. september 2014 Trd.starter: Han har ikke sagt at han ikke vil ha meg, men han ignorerer meg veldig, og behandler meg som om jeg ikke er annet enn noe dritt!. Derfor så forstår jeg det. Jeg prøver å gjøre alt for å glemme han. Trener, går turer, snakker med venner, osv. Men jeg kjenner innimellom at tårene bare vil renne på... Og jeg håper hele tiden at han kan komme å si at han bryr seg om meg.. Anonymous poster hash: 41956...3af Han bryr seg nok om deg, men vi gutter har ofte en litt rar og innestengt måte å vise det på! 1
Gjest rådyr Skrevet 17. september 2014 #13 Skrevet 17. september 2014 Han bryr seg nok om deg, men vi gutter har ofte en litt rar og innestengt måte å vise det på!Ikke fyr opp under bålet.
Gjest Jon blund Skrevet 17. september 2014 #14 Skrevet 17. september 2014 Ikke fyr opp under bålet. Sier nå ikke hun skal gå tilbake til han. Men jeg sier bare at ofte er det slik som jeg skrev. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #15 Skrevet 18. september 2014 Han bryr seg nok om deg, men vi gutter har ofte en litt rar og innestengt måte å vise det på! Trådstarter: Ja, det kan være at han gjør. For han kontaktet meg i går kveld. Jeg håper at han gjør. Anonymous poster hash: 41956...3af
Gjest Nosoul Skrevet 18. september 2014 #16 Skrevet 18. september 2014 Vær sosial med familie og venner! Finne på nye ting, ta opp en gammel hobby(?) Gå turer i skog og mark. Slett/blokker han fra facebook og andre sosiale medier. For noen hjelper det faktisk å skrive en liste over negative ting ved eksen, kanskje det hjelper deg? Tillat deg å føle deg trist, gråt og kjenn på smerten. Men vær også flink til å la deg kjenne glede over ting, selv små hverdagslige ting! Se fremover! Jeg har nettopp gått igjennom et samlivsbrudd, og jeg må innrømme at jeg hadde kjærlighetssorgen lenge før jeg brøt ut av forholdet. Så nå føler jeg ikke den intense smerten lengre. Men noen dager er fortsatt tyngre enn andre, men vi får trøste oss med at det går over!
Gjest krokodillen Skrevet 18. september 2014 #17 Skrevet 18. september 2014 Ahh.. Være masse med venner, snakk med en venninne og bare ha det gøy er det beste rådet jeg kan gi! For å si det sånn, den lista jeg ga deg i sted, gikk jeg igjennom for 2 uker tilbake Hjalp veldig å være med venninner og finne på ting som får deg til å glemme han! Og dersom han behandler deg som dritt, fortjener han ikke deg utrolig teit å si han ikke fortjener henne blablabla. du kjenner jo ikke henne, for alt du vet så er ho en drittkjerring selv
Gjest krokodillen Skrevet 18. september 2014 #18 Skrevet 18. september 2014 Trådstarter: Kjærlighetssorg er ikke enkelt. Problemet mitt er at denne mannen forteller meg ikke at han er ferdig med meg. Men jeg føler utifra hans oppførsel at han gir faen i meg. Han sier at grunn til at han ikke har tid til å treffe meg er at han jobber overtid disse dagene. Jeg vet ikke om det er sant. Men da burde jo han ha kommet opp med en ny dag.. Jeg føler for å ta sorgen nå, og kommer ovenpå igjen. Jeg håper at jeg kan stoppe å føle meg så sjalu. Jeg tenker at han sier at han jobber overtid, men egentlig så er han på date med en vakker dame. Jeg har mye vonde følelser: føler meg stygg, føler meg kjedelig, føler meg alt mulig dritt. Men jobber for å få opp troen på meg selv nå også. Også tenker jeg at han har jo et problem som tungekysser en jente i flere minutter, for så å si hadet, vi snakkes, og så gi faen? Er det rart jeg er forvirret? Anonymous poster hash: 41956...3af vel, her er det vel egentlig du som er problemet og ikke han. du mistenkeliggjør at han jobber overtid, legger ufattelig mye i et kyss og dere er ikke en gang sammen? tror ikke du har godt av å date folk før du har fått litt orden i følelsene dine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå