Gå til innhold

Følelser for to gutter, VGS-drama

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en seksten år gammel jente som nettopp har begynt i første klasse og har et veldig stort dilemma foran meg. Det har seg sånn at for noen måneder siden møtte jeg verdens skjønneste gutt, 2 år eldre som går på en skole i nærheten av min. Han er alt man kan ønske seg egentlig; snill, smart, tålmodig og kjekk. Men jeg fikk egentlig aldri sommerfugler av å være med han.

Likevel har vi holdt på siden det, og jeg trives godt med han. Stoler et hundre prosent på han og vet at han bare har øyne for meg. Det er egentlig ganske perfekt, selv om vi også har hatt våre oppturer og nedturer. Problemet er altså det at når jeg ser på han føler jeg absolutt ingenting. Jeg er ikke nervøs for å møte han, jeg gidder ikke å ordne meg før dates osv.. Mye han gjør irriterer meg også, ting som kanskje ikke ville irritert andre, men det er ikke hovedproblemet.

Greien er at når jeg begynte på skolen jeg går på nå, møtte jeg en gutt som går i tredje. Han er egentlig ikke kjekk og har ikke mange gode kvaliteter (heller ting jeg ville sett på som dealbreakers) men han er smart og har en enorm tiltrekningskraft, og han er veldig slem mot meg (og jeg er slem tilbake, haha).

Så i helgen drakk meg og sistnevnte gutt oss veldig fulle sammen med en gjeng venner og endte opp med å ha sex.. Det intensifiserte følelsene mine og vi har truffet hverandre flere ganger etter det, og han snakker med meg hele tiden på nett og på skolen. Vennene mine sier at jeg ikke skal treffe han flere ganger og at jeg burde satse på den første gutten jeg traff siden han har full pakke (utenom at han er alt for snill og at jeg ikke får sommerfugler av han, noe han selvfølgelig ikke kan noe for)

Jeg føler meg ikke slem mot førstnenvte gutt sånn egentlig, siden jeg flere ganger har sagt til han at han må date andre jenter hvis han vil og at jeg ikke ville blitt sur for det, men han har absolutt ingen interesse av å gjøre det. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre videre herfra, for jeg synes ikke det er en god ide å fortsette med dette opplegget. Første gutt kunne vært kjærestemateriale, mens andre hadde passet seg bedre som FF. Vet ikke om jeg en gang vil ha kjæreste når jeg er så ung.. Kan noen hjelpe å løse opp i flokene her? Hodet mitt er kaos..

Anonymous poster hash: dfb71...91b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et viktig valg sier du.

Du har to gutter å velge mellom.

Men er det sant? Vel,nei, ikke litt engang.

Du holder på med to gutter og ingen av disse har oppfylt dine krav på hva som er en god kjæreste. Ergo, du skal ikke bil sammen med noen.

Skrevet

Dette er et viktig valg sier du.

Du har to gutter å velge mellom.

Men er det sant? Vel,nei, ikke litt engang.

Du holder på med to gutter og ingen av disse har oppfylt dine krav på hva som er en god kjæreste. Ergo, du skal ikke bil sammen med noen.

Greien er at første gutten oppfyller alle slags krav utenom at jeg ikke klarer å bli seksuelt tiltrukket av han. Føler ingenting når han kysser meg osv. Det kravet kan den andre gutten oppfylle, men det sies jo at man ikke kan få alt.

Skrevet

Greien er at første gutten oppfyller alle slags krav utenom at jeg ikke klarer å bli seksuelt tiltrukket av han. Føler ingenting når han kysser meg osv. Det kravet kan den andre gutten oppfylle, men det sies jo at man ikke kan få alt.

For meg er det nå et krav å være seksuelt tiltrukket av min partner! ..og en dealbreaker om han er slem med meg - uansett hva slag seksuell tiltrekningskraft han har.

Som Red-Ruby sier: ikke gå for noen av dem. Det finnes flere fisker i havet!

Skrevet

Ville heller valgt å være singel.. For å si det sånn, en dag vil det komme en gutt som tiltrekker deg seksuelt og er altfor snill! :)

Skrevet

Har du hatt sex med han første? Synes du skal ta en pause fra han og forklare saken, dårlig gjortovenfor han da han mest sannsynlig har følelser for deg.

Skrevet

Det er ikke en "greie". Du bare liker han ikke,sånn er det.

Skrevet

Utifra måten du skriver på så er du ganske moden. Da mener jeg også at du bør være moden nok til å ta et skikkelig valg på en ryddig måte (Så ryddig som du kan etter at du har hatt sex med en av de).

Tenk på hvis du hørte at hver av de beskrev deg på den måte du beskrev de. Hva ville du ønsket? Ville du likt at noen fortsatte et forhold til deg selv om "de ikke var tiltrukket av deg", "kjente ingen kribling", "er kun en som passer for FF".

Tenk også på at tiden du bruker på noen som ikke er perfekt for deg, er tid du kunne brukt på å møte en som er perfekt.

Anonymous poster hash: 55b4a...61d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...