AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Det siste året kan jeg telle på to hender hvor mange ganger vi har hatt sex. Han er utrolig tålmodig og sier at det går fint, men merker at dette ikke er en optimal situasjon for verken ham eller meg... Jeg aner ikke hvorfor, men jeg har ikke hatt lyst på sex. Når vi først har det, er det fantastisk... men det tar gjerne en måned før vi har det igjen, da gjerne etter litt inntak av alkohol. Noen andre som har opplevd dette, eller har noen råd om hvordan jeg kan snu "trenden"? Jeg er en grusom kone... Anonymous poster hash: 913e3...117
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 går du på p-piller? Anonymous poster hash: 50c01...de5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 går du på p-piller? Nei. Har brukt p-piller tidligere, men endt opp med å bruke kondom de siste fire årene. Anonymous poster hash: 913e3...117
Gjest Magdalene Skrevet 17. september 2014 #4 Skrevet 17. september 2014 Jeg tror at da må man rett og slett "tvinge" seg til lyst. Bli med selv om man egentlig ikke ha så lyst, event sette det på "timeplanen". Med sex så er min erfaring hvertfall at jo sjeldnere man har det, jo mindre lyst får man, og omvendt.
umwar Skrevet 17. september 2014 #5 Skrevet 17. september 2014 Skulle til å skrive det samme som hun over. Du må "tvinge" hodet ditt til å ha lyst. Evt, hvis hodet vil, men kroppen ikke så er det enda enklere. Da er det bare til å jobbe med å være intime sammen. Faste sex-dager høres håpløst ut, men det fungerer! Sex avler sex! En stor faktor er jo og dine følelser for mannen din. For mange henger dette sammen. I alle mine forhold har manglende sex vært et resultat av forsvinnende følelser. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Jeg tror at da må man rett og slett "tvinge" seg til lyst. Bli med selv om man egentlig ikke ha så lyst, event sette det på "timeplanen". Med sex så er min erfaring hvertfall at jo sjeldnere man har det, jo mindre lyst får man, og omvendt. Min mann har nevnt det et par ganger, men å sette det på en "timeplan" har jeg ikke prøvd. Kan alltids prøve det. Sende oss selv i seng en time tidligere fremover Takk for tipset Anonymous poster hash: 913e3...117
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #7 Skrevet 17. september 2014 Skulle til å skrive det samme som hun over. Du må "tvinge" hodet ditt til å ha lyst. Evt, hvis hodet vil, men kroppen ikke så er det enda enklere. Da er det bare til å jobbe med å være intime sammen. Faste sex-dager høres håpløst ut, men det fungerer! Sex avler sex! En stor faktor er jo og dine følelser for mannen din. For mange henger dette sammen. I alle mine forhold har manglende sex vært et resultat av forsvinnende følelser. Det er der jeg har stusset en del, for jeg har vært redd for at vi sklir vekk fra hverandre. Samtidig er det ingenting annet enn sex som har endret seg. Følelsene er der, men at sex avler sex kan jo kanskje stemme. Åtte ganger i løpet av et helt år er kanskje litt lite Anonymous poster hash: 913e3...117
umwar Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Det er der jeg har stusset en del, for jeg har vært redd for at vi sklir vekk fra hverandre. Samtidig er det ingenting annet enn sex som har endret seg. Følelsene er der, men at sex avler sex kan jo kanskje stemme. Åtte ganger i løpet av et helt år er kanskje litt lite Anonymous poster hash: 913e3...117 Mye av løsningen på problemene ligger i instillingen din til å fikse de. Og det virker jo som at du ønsker at dette skal bli bedre, så da er det rett og slett til å hoppe i det. Vi har en avtale i huset om at hvis en av oss har lyst på sex, så gir vi beskjed Det er ikke lov å vente til kvelden kommer, for da er vi for trette begge to! 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #9 Skrevet 17. september 2014 Mye av løsningen på problemene ligger i instillingen din til å fikse de. Og det virker jo som at du ønsker at dette skal bli bedre, så da er det rett og slett til å hoppe i det. Vi har en avtale i huset om at hvis en av oss har lyst på sex, så gir vi beskjed Det er ikke lov å vente til kvelden kommer, for da er vi for trette begge to! Haha! Da blir det nok travelt på soverommet fremover for min del, han har "alltid" lyst... Anonymous poster hash: 913e3...117
umwar Skrevet 17. september 2014 #10 Skrevet 17. september 2014 Haha! Da blir det nok travelt på soverommet fremover for min del, han har "alltid" lyst... Anonymous poster hash: 913e3...117 Haha! Vi må ikke si ja da Poenget er at en skal vise/gi beskjed når en vil ha sex. Ellers går det i glemmeboken i hektiske hverdager. Men det er hyggelig å ha det travelt i sengen! Lykke til 1
Gorgonzola Skrevet 17. september 2014 #11 Skrevet 17. september 2014 Det siste året kan jeg telle på to hender hvor mange ganger vi har hatt sex. Han er utrolig tålmodig og sier at det går fint, men merker at dette ikke er en optimal situasjon for verken ham eller meg... Jeg aner ikke hvorfor, men jeg har ikke hatt lyst på sex. Når vi først har det, er det fantastisk... men det tar gjerne en måned før vi har det igjen, da gjerne etter litt inntak av alkohol. Noen andre som har opplevd dette, eller har noen råd om hvordan jeg kan snu "trenden"? Jeg er en grusom kone... Hva har du tenkt å gjøre med det?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #12 Skrevet 17. september 2014 Hva har du tenkt å gjøre med det? Ifølge de andre, kjøre på og sette av tid til det. Anonymous poster hash: 913e3...117 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #13 Skrevet 17. september 2014 Min anbefaling: Prøv å overraske ham noen ganger. Selv om jeg godt ser poenget med å sette av tid i kalenderen, er det litt drepen for meg - da blir det nok en plikt man må gjøre seg ferdig med. Ikke akkurat hva jeg ønsker sex skal være. Selv hadde vi også en litt kjedelig fase med lite sex. Da bestemte jeg meg for å overraske ham noen ganger. Jeg kunne for eksempel stoppe ham når vi gikk forbi hverandre, skyve ham mot veggen og råkline. Eller bare ta av meg klærne og spørre om han ble med i dusjen en tur. Det var ganske sexy, og fikk meg til å føle meg mer sexy også da jeg så hvor fort han var med på notene. Anonymous poster hash: 52f24...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå