AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Hei Jeg trener 4-5 ganger i uken og har lagt merke til at noen ganger så blør jeg nedentil etter trening. Jeg trente ikke siden Lørdag og tok en treningsøkt igår og når jeg tisset så så jeg at det var litt blid og jeg blødde litt etterpå. Dette kan ikke være normalt? Hva kan dette skyldes? Jeg vet at noe må være galt og at det ikke er noe tilfeldighet, er bare nok til at jeg har begynt å bekymre meg Anonymous poster hash: 91c32...2a7
Gjest Runforit Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Hei Jeg trener 4-5 ganger i uken og har lagt merke til at noen ganger så blør jeg nedentil etter trening. Jeg trente ikke siden Lørdag og tok en treningsøkt igår og når jeg tisset så så jeg at det var litt blid og jeg blødde litt etterpå. Dette kan ikke være normalt? Hva kan dette skyldes? Jeg vet at noe må være galt og at det ikke er noe tilfeldighet, er bare nok til at jeg har begynt å bekymre meg Anonymous poster hash: 91c32...2a7 https://www.onlinelege.no/svar/_hva-er-aarsakene-til-synlig-blod-i-urinen_ref:bciajea48
BlendaSensitive Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Jeg har også blodig utflod noen ganger etter trening! Hadde tenkt spørre om det samme, men hele tiden glemt det. Tok celleprøve i sommer, så ikke kreft i alle fall... Jeg tror det må komme av skjøre slimhinner, som brister når man trener.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Har så lyst å trene idag,men er så redd for at jeg skal blø igjen Har time hos lege neste Onsdag, bør jeg ta pause fra trening?Anonymous poster hash: 91c32...2a7
anybody Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 jeg har det slik om jeg ikke har trent på en stund, men aldri tenkt særlig mye på det
baebae Skrevet 19. september 2014 #6 Skrevet 19. september 2014 Jeg har også hatt det sånn noen ganger om jeg trener hardt, men har liksom tenkt at det kan være "rester" av menstruasjon der oppe. Det skal sies at jeg hopper over mensen med ppillen en del. Trenger ingen pekefinger, jeg har tenkt til å få mensen oftere fra nå av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå