Gjest Moniica Skrevet 24. juni 2002 #1 Del Skrevet 24. juni 2002 Hei ! Jeg skulle gjerne hatt en jobb hvor jeg kunne tjent 10-15.000 og så slutte. Jobber fult ved siden av, men trenger 10-15.000 snarest mulig. Har sett på noen slike "Jobb hjemmefra " jobber, men vet ikke om dette er noe. Er det noen som har noen tips / råd til meg ???? Jeg skal bruke pengene til å sette opp et gjerde og vil helst gjøre det i løpet av sommern ...... Og jeg klarer ikke å spare opp dette på den vanlige lønnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. juni 2002 #2 Del Skrevet 24. juni 2002 Kontakt et vikarbyrå og fortell dem hvor lenge og når (på døgnet) det passer å jobbe. Har selv vært i kontakt med Adecco, og er kjempefornøyd med behandlingen jeg har fått der. Du kan regne med en lønn på ca. 100,- til 120,- pr time, så da kommer det ann på hvor mye du klarer å jobbe hver dag om du tjener 15000,- raskt eller sakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå