AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #1 Skrevet 17. september 2014 Har fått en skikkelig betennelse i akillesen. Hatt det litt av og på, men hver gang jeg løper igjen kommer det. Nå gjør det så vondt at det er utrolig smertefullt å gå. What to do? Er joggeavhengig....Anonymous poster hash: 18a95...ee5
Aliquis Skrevet 17. september 2014 #2 Skrevet 17. september 2014 Mest sannsynlig er det pga overpronasjon. Dra til löplabbet og få tatt en analyse av steget ditt, hvordan foten treffer bakken, osv. Da kan de finne sko som hindrer pronasjonen, eller eventuelt støpe såler som passer til foten din.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #3 Skrevet 17. september 2014 Hadde det i fjor, sannsynligvis pga for dårlig oppvarming i forkant av løpeøktene. Det som hjalp meg var å ta noen uker fri (jepp, sucks, men det er bedre å ta det rolig enn å få en permanent skade). Etterhvert tok jeg Voltaren og startet rolig med raske gåturer og løping på lavere tempo enn tidligere. Anonymous poster hash: b8602...5ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå