Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Sett at typen din hadde et lite problem... han kjenner ikke noe under sex.

Han får den opp og klarer å ha sex men føler likevel ikke noenting.

Faen jeg føler meg så råtten. Der ligger jeg og har det så utrolig fint, men han kjenner ikke en dritt. Føler det er min feil, og spurte om han mente jeg var blitt slafsete og derfor følte han ikke noe, men det sier seg selv at det ikke er det som er årsaken siden vi bruker 5 min ca på å få han inni meg...

Jeg eller han har aldri vært borti noe slikt før, og lurte på om det er noe dere kunne tenke det er?

Så lenge han ikke har det kult gidder ikke jeg heller ha sex, jeg vil jo ikke ha en følelsesløs dildo med en fyr "attached".. Det skal jo være gøy for begge!

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Mener du at han ikke føler noe fysisk, ikke synes det er godt, eller at han ikke føler noe psykisk? (Eller begge)

Gjest gjest1
Skrevet

Å det er fysisk, at tingen hans ikke kjenner noe, men selv har han kjempelyst på sex...

Gjest gjest1
Skrevet

Men vær så snill og svare, en av dere 75 som har lest :-?

Gjest Poirot
Skrevet
Men vær så snill og svare, en av dere 75 som har lest  :-?

Jeg har aldri vært borte i problemstillingen, så jeg har liksom ingen tips. Men det er bra dere har åpenhet rundt temaet, for da kan det jo faktisk gjøres noe med! :)

Har det alltid vært slik?

Kjenner han noe hvis han tilfredsstiller seg selv?

Er du veldig veldig våt?

Gjest agurk
Skrevet

Kanskje det er noe en lege kan fikse?

Skrevet
Å det er fysisk, at tingen hans ikke kjenner noe, men selv har han kjempelyst på sex...

Har han følt noe før, med deg eller tidligere partnere? Føler han noe når han onanerer?

Gjest gjest1
Skrevet

Han liker ikke og får ikke til å onanere.

Og det har ikke vært noe slik før.

Bare de tre siste gangene vi har hatt sex, men de tre siste gangene har det også vært 4/5/6 på morraen, og vi har vært utslitte

Kan det ha noe med det å gjøre? Trøtthet? Han ville iallfall bestille time i morra. Prøvde igjen i går kveld og han kjente bare bittelitt da det gikk for han og ikke ellers.

Takk for svar, jeg må bare mase :)

Skrevet

Hmmm... Har egentlig ikke noen gode råd, men det høres slett ikke umulig ut at det er trøtthet som var begynnerårsaken, også at dere begynner å bli litt stressa på det nå? Livet går i bølger, så også sex'en. Kan hende det går over av seg selv, men det skader jo sikkert ikke å gå til lege om det er det han føler er lurt.

Men - må det være samleie hver gang? Du sier at han ikke klarer å onanere - hva når du runker han? Det fins mange måter å være nær på - ikke bare samleie.. Kanskje det kan hjelpe han å få igjen følelsen - sex er psykisk betinget - også hos gutter... Lykke til!

Skrevet

Jeg har perioder der det går litt opp og ned, og noen ganger føler jeg ikke en dritt under sex. Vet i grunnen ikke hvorfor, det bare er slik. Kan kanskje ha noe med stress, tretthet og andre øvrige faktorer som spiller inn. Men ettersom dette bare har skjedd de tre siste gangene dere har hatt sex, ville jeg ha tatt tiden til hjelp og sett hvordan ting utvikler seg. Dersom det ikke er tegn til forbedring, bestill en legetime.

Det må forøvrig legges til at jeg er jente da, dersom det har noe å si.

Lykke til, forresten.

Gjest gjest1
Skrevet

Siden vi ikke er store tilhengere av oral/håndsex begge to, er det beste samleie, ja... :-? Uffameg. Ser han iallfall ikke før til onsdag nå, så der blir det 4 dagers pause. Vi har hatt det 4 ganger denne uka, for vi har endelig fått tid til hverandre igjen, før hadde vi sex 1-2 ganger i uka...

Kan det være det kanskje?

Takk for svar tusseline også forhåpentligvis er det bare forbigående ja...

Skrevet

Kanskje det er på tide å eksperimentere med oralsex like vel? Da får man i hvertfall litt mer håndfast fokus på tingene. :) Ta en grundig skrubb i dusjen først, så renslighet ikke er et problem, og se hva dere får til. Det er en tilvenningssak, men hvis det kan hjelpe på følsomheten, så er det grunn nok til å gjøre forsøk.

Catzy

Gjest Lompa
Skrevet

SPIDEY: Morgenen er ikke det beste tidspunktet for alle. Kjæresten min kan våkne med skikkelig morrabrød, men han har ikke noe særlig følelse så tidlig.Klokka 4/5/6 om morran er fortsatt midt på natta for enkelte. Gi ham et par timer til å våkne på, så hjelper det nok.

Gjest gjest1
Skrevet

Men ingen av oss KLARER oralsex... det er omtrent som med analsex, noen har det og andre har det ikke. Det tenner ikke noen av oss...

5,6,7 på morraen mener jeg ikke at vi har stått opp ennå engang, men skal til å legge oss for har fått så galen døgnrytme i det siste at vi legger oss på morraen og står opp på dagen. Jeg hater dataspill :)

Gjest Lompa
Skrevet

Tving dere selv til å legge vekk dataspillet og kom dere tut på en luftetur før sengetid i stedet... Kanskje finne en bortgjemt krok utendøra hvor det går an å begynne leken? Er det tilstrekkelig øde, kan dere jo ha sex ute, så lenge det ikke plaskregner. Så kan dere gå hjem og sove eller ha mer sex, hvis begge er i mood for det. Kanskje det hjelper.

Gjest G. Roger
Skrevet

Jeg hadde det sånn med ei dame for noen år siden. Problemet var rett og slett at hun ble for kåt innimellom, sånn at vagina utvidet seg ekstra samtidig som hun ble mye våtere. Friksjonen forsvant helt i enkelte stillinger, og jeg følte ikke noe. Hun hadde forresten de slappeste dåsemusklene jeg har vært borti, hvis hun hadde muskler i det hele tatt. Hun gadd heller ikke å trene dem, manglet viljestyrke til å gjøre det, så det forholdet ble det ikke noe av.

Gjest gjest1
Skrevet

Tror vi skal prøve tidligere på dagen ja, men bor midt i byen....

G. Roger; Mulig dama di var slik ja, men her er det nesten umulig å få den inn og jeg spurte om jeg var blitt for slapp men han kjente at det var trangt, det var are det at han ikke kjente noen spesielt "god! følelse... tror vi skal gjøre det tidligere heller forå prøve det, ja.

Gjest Anonymous
Skrevet

Går han på anti-depressiva?

Ellers så høres det ut som han ikke har så veldig positive holdninger til sex, og da kan det bli vanskelig å få noe særlig hygge ut av det.

Skrevet
Ellers så høres det ut som han ikke har så veldig positive holdninger til sex' date=' og da kan det bli vanskelig å få noe særlig hygge ut av det.[/quote']

Hun skrev at han ikke liker å onanere. Høres sykt ut...

Gjest gjest1
Skrevet

Okai hvis dere vil heller gjøre dette om til en spekulerings og nedrakkingstråd, velbekomme.

Nei han går ikke på antideprissive midler, nei han liker ikke å runke for han syns det er mye bedre å ha sex med meg. Go figure.

Jeg spør om hjelp her, og råd, ikke om forslag til hva man kan kalle typen min, deprimert, syk, ja kanskje tilogmed homo! Hoho!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...