Saeria Skrevet 22. desember 2004 #41 Skrevet 22. desember 2004 Liker i grunnen alt mulig men her er et utvalg: Theatre of tragedy (gamle) Tristania Therion Ulver Sinatra Robbie Williams Incognito Rammstein Brand New Heavies Michael Hoenig Jeremy Soule Metallica Nirvana Inner Shrine Loreena Mc. Kennit U2 Jean Michel Jarre Jamiroquai Det var noe av det Saeria liker.
Superlammet Skrevet 22. desember 2004 #42 Skrevet 22. desember 2004 Saeria har god musikksmak...Måtte bare si det.. ;D Mange av dere andre har også veldig god musikksmak, ikke misforstå! Men, ikke alle kan være perfekte... *sukke*
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #43 Skrevet 22. desember 2004 Mange av dere andre har også veldig god musikksmak' date='[/quote'] Regner med at du med dette bl.a hinter til at jeg har god musikksmak
Anglofil Skrevet 22. desember 2004 #44 Skrevet 22. desember 2004 Saeria har god musikksmak...Måtte bare si det.. ;D Mange av dere andre har også veldig god musikksmak' date=' ikke misforstå! Men, ikke alle kan være perfekte... *sukke* [/quote'] Da inkluderer det meg og regner jeg med? Siden jeg hører på omtrent alle de nevnte Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2004 #45 Skrevet 22. desember 2004 Musikk er min form for terapi... Elsker musikk! Noe av det jeg hører på: -Pen Jakke -Outkast -Ulver -Clannad -Loreena McKennit -Enya -Era -Filmmusikk (Ronja Røverdatter, Lotr, Harry Potter, Braveheart og Pirates of the Carribean<3 ) -Bob Marley -Sizzla -Children of Bodom -Dead Can Dance -Finntroll -Gregorian masters of chant -Marilyn Monroe -Oliver Shanti -Sonata Artica -The Streets -Vangelis -Within Temptation Liker musikk fra de fleste genre, men det jeg hører mest på er rap (gjerne av den gamle og "ekte" sorten), celtic/new age, dancehall og reagge.. Har også sneket meg inn i metalgenren og snust litt Musikk skal ha sjel og mening... Så lenge låta gir meg gåsehud, tårer i øyenkroken eller adrenalinkick er det ikke "hvem,hva&hvor" så nøye.. men jeg foretrekker musikk som er skrevet av artisten selv .. ("keep it real" - en klisjè som faktisk gir mening )
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #46 Skrevet 26. desember 2004 Noen av favorittene: Nirvana The Clash The Smiths Eels Weezer The streets Modest mouse Hole R.E.M <--vel, gamle R.E.M Queens of the stonge age Bob Dylan Jeff Buckley Janis Joplin Elliot Smith The Strokes Placebo Nick Cave Jim Stärk Bob Hund JohnDoe Dum Dum Boys Jokke Euroboys Broder Daniel Osv osv osv..
*Shira* Skrevet 28. desember 2004 #47 Skrevet 28. desember 2004 Liker "alt", men hater Danseband musikk og country.. fy, fy. Men favorittene er Pink Floyd, Limp Bizkit åhhhh kommmer ikke på flere i farta
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #48 Skrevet 28. desember 2004 Jeg liker alt bortsett fra jazz...
Miss Angelina Skrevet 30. desember 2004 #49 Skrevet 30. desember 2004 Liker alt, egentlig... utenom: - Sputnik - opera - symfoni orkester - metall Det jeg hører mest på er: - Danseband musikk (alt) - TeddyBears (50-60 talls musikk) - RNB - Techno - Trance - Rolig klisse musikk - Enigma - Pan fløyte - Alt egentlig................
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #50 Skrevet 2. januar 2005 Mange av dere har veldig bra musikksmak. Men, hvorfor i himmelens navn er ikke Gåte nevnt i disse listene deres?
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #51 Skrevet 2. januar 2005 Mange av dere har veldig bra musikksmak. Men, hvorfor i himmelens navn er ikke Gåte nevnt i disse listene deres? Fordi de fleste mest sannsynlig synes at Gåte er noe drit tenker jeg
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #52 Skrevet 2. januar 2005 Hører på mye forskjellig. Bl.a.... Shakira Norah Jones Madonna Tori Amos Aimee Mann Lenny Kravitz Enya Gipsy Kings Anastacia div. utenlandsk musikk (arabisk, cubansk, spansk etc) The Black Eyed Peas Bryan Adams Carlos Santana Cyndi Lauper Destiny`s Child Eminem Josh Groban LeAnn Rimes Limp Bizkit Nickelback Richard Marx Meredith Brooks Missy Elliott Red Hot Chili Peppers Sheryl Crow Sting Surferosa Brandy Wyclef Jean etc. etc... ...mye forskjellig... Er også veldig glad i filmmusikk.
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #53 Skrevet 3. januar 2005 Mange av dere har veldig bra musikksmak. Men, hvorfor i himmelens navn er ikke Gåte nevnt i disse listene deres? Fordi jeg ikke kan fordra Gåte. :-)
jasså Skrevet 3. januar 2005 #54 Skrevet 3. januar 2005 Red hot chili peppers The Clash Black Sabbath/Ozzy Osbourne Tommy Bolin Vangelis Creed Rainbow Extreme Live O'Brother, where art thuo (amrikansk folkemusikk) Indiansk stamme musikk
Morea Skrevet 3. januar 2005 #55 Skrevet 3. januar 2005 Noe av det jeg liker: Nick Cave and the bad seeds. U2 Turboneger Sisters of Mercy The Killers The Hives Interpol PJ Harvey The Pogues Black Sabbath Tori Amos Fiona Apple The Streets QOTSA Placebo The White Stripes Iggy Pop Det jeg ikke klarer er først og fremst panfløyte, danseband og rap. Ellers mye forskjellig. Og så må jeg innrømme at jeg liker tyrkisk og gresk musikk... men det er vel fordi jeg har bodd der.... Selv om alle tekstene er mer eller mindre like..
CheapChampagne Skrevet 3. januar 2005 #56 Skrevet 3. januar 2005 Oj, mange med bra musikksmak her Det jeg hører mest på er In Flames Opeth Children of bodom Satyricon Rammstein Gåte Deicide Within Temptation Paradise Lost Einherjer Type O Negative Amorphis (gamle) Tristania Turboneger Sonata Arctica Arch Enemy Zyklon 69Eyes HIM (gamle) Sins of thy beloved Lacuna Coil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå