Gjest Lilleulv Skrevet 9. juli 2004 #1 Skrevet 9. juli 2004 Jeg liker rock, punk og litt alternativt... Mine favorittband: - Weezer - Radiohead - Turboneger - The White Stripes - Magnet - Metallica - Eels - Dandy Warhols Og av helt rolig musikk liker jeg bl.a.: - Damien Rice - Tom McRae
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2004 #2 Skrevet 9. juli 2004 Jeg liker alt...utenom jazz (a la silje nergaard++), det blir for kjedelig.. For å nevne noen (fra mi mp3-liste): - Michael Jackson - Nightwish - Live - Forest of shadows - HIM - Guns 'n roses - Nick Cave - 2pac - Enya - Rammstein - Elvis Presley og mye mer..... Clea
Mezzo Skrevet 9. juli 2004 #4 Skrevet 9. juli 2004 Liker stort sett det meste. For å nevne noen: : Janis Joplin : The Doors : The Cure : Nick Cave : Guns'N'Roses : Heather Nova : Sex Pistols : Elvis : Live : Midnight Choir osv. KozmicBlues
Gjest Paff Skrevet 9. juli 2004 #6 Skrevet 9. juli 2004 Jeg liker det meste men er aller mest glad i r&b, soul, chillout og elektronika. Noen av mine favoritter er; Erykah Badu Zero7 N*E*R*D Beyonce Kelis Justin Timberlake Ròyksopp Gothan Project
Gjest Madam Felle Skrevet 9. juli 2004 #8 Skrevet 9. juli 2004 Mye rart, men er ikke så glad i jazz. Shania Twain Celine Dion og Queen er de jeg hører mest på.
Gjest heksa Skrevet 9. juli 2004 #9 Skrevet 9. juli 2004 red hot chili peppers, live og robbie williams (noen sanger) og musikken fra o brother were are you.
Donnie Darko Skrevet 10. juli 2004 #10 Skrevet 10. juli 2004 Musikk er livet mitt. Det blir veldig vanskelig for meg å skrive hva slags musikk jeg liker når jeg stort sett liker all musikk som er lagd med ekte følelse og integritet. men jeg skal prøve.. Jeg liker mye forskjellig musikk slik som rock, orkestral musikk, blues, men mest ekstrem musikk som Black, Death og doom metal. Jeg elsker også Jazz musikk
Tusseline Skrevet 10. juli 2004 #11 Skrevet 10. juli 2004 Hører egentlig på en hel del, men favoritten er definitivt Death Metal.
Gjest tusjen Skrevet 10. juli 2004 #12 Skrevet 10. juli 2004 Jeg liker mye slags musikk.. Alt fra Scooter til Bochelli.. Men, jeg liker ikke jazz... Blues derimot er supert.. Gamle låter med Janis Joplin og så digger jeg Elvis -Skal jeg nyte musikk når jeg er alene er det alltid klassisk musikk.. - Når jeg skal vaske huset går det i techno.. - Når jeg har fest en sjelden gang blir det som regel blues.. tusjen
Gjest Moonshadow Skrevet 10. juli 2004 #13 Skrevet 10. juli 2004 Liker masse forskjellig.. Hiphop: Eminem Mob Deep Snoop Public enemy Gatas Parlament Osv... Rock: Led zeppelin Pink Floyd Doors Frank Zappa Slipknot Children of boddom Osv.... Punk: Sexpistols NOFX Lag wagon Osv... Og mye mye mer..
MarianneE Skrevet 10. juli 2004 #14 Skrevet 10. juli 2004 Noen av mine favoritter er; Erykah Badu N*E*R*D Beyonce Kelis Justin Timberlake Ròyksopp Slår meg sammen med Puff. I tilleg liker jeg også godt Alicia Keys.
Gjest Lilleulv Skrevet 10. juli 2004 #15 Skrevet 10. juli 2004 hmmm her var det ikke mange som hadde lik smak som meg... Mer bra musikk: Nirvana og Pearl Jam Blir aldri lei!!!
Gjest StoreSky Skrevet 10. juli 2004 #16 Skrevet 10. juli 2004 Punk/rock, ska, reagge, '20-talls jazz... klassisk... Bad Manners(ska) Condemned 84 (punk/oi!) Deadline(punk) Nina Simone (jazz) Ella Fitzgerald " Laurel Aitken(ska) Oxymoron(punk/rock) Bach, Mozart, Wagner... bare ett lite utvalg av hva jeg hører på!
Gjest 1111 Skrevet 10. juli 2004 #17 Skrevet 10. juli 2004 Jeg liker mye rock.. og her er et lite knippe av hva jeg hører på; -METALLICA -Nightwish -Silverchair -Placebo -Stratovarius -Nirvana ..og så litt forskjellig: -Enya -Era -Evanessence
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2004 #18 Skrevet 10. juli 2004 Joda trådstarter liker mye av det samme. Radiohead – Det er god musikk det. Favoritten er street spirit og karma police Magnet – Skikkelig godmusikk hvor jeg kan høre hele plata og like alle sangene like godt. Så liker jeg Travis, Tom McRae, Damien Rice, men også Daniel Lanois, Nick Drake, Tom Waits, Thomas Dybdhal når det gjelder rolig musikk. Av mer rock elsker jeg smashing pumpkins. Muse er veldig bra, enig der. Av rock med rap liker jeg Faith no more og RHCP. Litt hardere rock må bli Lost paradise. Synes det høres ut som Metallica, men bedre. Masse mer…men får hjerneteppe
*M* Skrevet 11. juli 2004 #19 Skrevet 11. juli 2004 Jeg er glad i det meste og har en ganske variert cd-samling... Liker jazz: - Ella Fitzgerald - Billie Holiday - Miles Davis - Come Shine Liker Rock: - RCHP - Dandy Warhols - Audioslave Liker klassisk: - Mozart - Bach - Vivaldi kunne skrevet ned flere eksempler, men det finnes så altfor mange!
Polluela Skrevet 11. juli 2004 #20 Skrevet 11. juli 2004 Liker mye punk, grunge, metal og litt mer generell rock. Noen av favorittene er: Pearl Jam Nirvana Soundgarden Rage Against The Machine The Strokes System of a Down Pixies Aerosmith Red Hot Chili Peppers Led Zeppelin Wire Sex Pistols The Clash Dead Kennedys Anti-Flag Television
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå