minniepus Skrevet 15. juli 2004 #21 Skrevet 15. juli 2004 Jeg syns jeg skal, for jeg vil ikke skrive sang. Noen gode ord fortjener jo mannen min også, det er ikke bare jeg som skal sitte der å bli talt til. Har begynt på en for en stund siden, som jeg må finne fram igjen. Vet ikke helt hvordan jeg skal vinkle den. :klø:
Martha Stewart Skrevet 15. juli 2004 #22 Skrevet 15. juli 2004 En tanke har slått meg: Kanskje vi bruder her på KG er over gjennomsnittet snakkesalige og derfor ikke så redd for å holde tale?? (Meg selv inkludert!) Jeg synes uansett det er utrolig bra at så mange bruder holder tale! Siden vi tross alt har likestilling i dette landet her, så er det vel egentlig bare på sin plass også... I vårt tilfelle gruer brudgommen seg mer enn meg...
Løvinne Skrevet 15. juli 2004 #24 Skrevet 15. juli 2004 Ja, jeg tror også det er overrepresentert av snakkesalige her... Jeg trodde ikke det var så vanlig at bruden holder tale, og nå ble jeg litt skuffet over meg selv som ikke hadde tenkt til det. Jeg føler virkelig at han fortjener det, egentlig mer enn hva jeg fortjener av han. Men hva skal jeg si? Jeg er også redd for at dagen min blir litt ødelagt av nervøsitet for å holde tale. Jeg har nemlig fått råd av en tidligere brud om ikke å holde tale...
apriljente Skrevet 15. juli 2004 #25 Skrevet 15. juli 2004 Jeg skal dikte sang.... Tror den blir av denne melodien av Postgirobygget "takk skal du ha, jeg har det så bra..osv.... jeg dekker på med lyserøde roser, og venter på at du skal komme hjem"... noe sånt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå