Billeba Skrevet 9. juli 2004 #1 Skrevet 9. juli 2004 Jeg er litt nysgjerrig på om dere andre har planer om å holde tale i bryllupet? Selv heller jeg mot å gjøre det, men vet ikke om jeg tør når dagen kommer? Sang er jo ok også. Der da?
Cajsa Skrevet 9. juli 2004 #3 Skrevet 9. juli 2004 Det skal jeg! Har begynt å skrive litt allerede. Gleder meg til å fortelle Cajsa-mannen hvor høyt jeg elsker han!
Linsi Skrevet 9. juli 2004 #4 Skrevet 9. juli 2004 Jeg har skrevet tale, men kommer jeg til å holde den? Tror egentlig ikke at jeg tør jeg....
Jandia Skrevet 9. juli 2004 #5 Skrevet 9. juli 2004 Å jeg vet ikke... Har så lyst til å fortelle ham hvor mye han betyr for meg, og litt om hvordan vi møttes... Er litt morsomt. Men samtidig så skjelver jeg bare ved tanken, og kommer GARANTERT til å begynne å grine av alle andre taler så... hmm... Så, jeg tror jeg skal få lillebror til å synge en fin sang fra meg, og så kan jeg jo evnt bare si noen få ord... hmm, men har virkelig lyst til å si noe da...
Gjest Madam Felle Skrevet 9. juli 2004 #6 Skrevet 9. juli 2004 Jeg skal holde tale til min kjære, og det vil bli en overraskelse. For jeg har sagt at det ikke finnes en sjangs i havet at jeg holder noen tale.
Jandia Skrevet 9. juli 2004 #7 Skrevet 9. juli 2004 Jeg skal holde tale til min kjære, og det vil bli en overraskelse. For jeg har sagt at det ikke finnes en sjangs i havet at jeg holder noen tale. KULT!
Gjest Poirot Skrevet 9. juli 2004 #9 Skrevet 9. juli 2004 Tror egentlig ikke at jeg tør jeg.... Slik tror jeg mange menn føler det også. Særlig fordi mange menn slettes ikke snakker om følelser i plenum. Derfor føler jeg at også jeg bør holde tale. Han fortjener også å høre hvor høyt elsket han er.
Martha Stewart Skrevet 9. juli 2004 #10 Skrevet 9. juli 2004 Ja! :-) Vil ikke gå glipp av denne anledningen til å fortelle min kjære og våre nærmeste om hvor flott mann jeg har! Jeg er til vanlig også en "taletrengt" jente så det ville være helt unaturlig hvis jeg ikke holdt tale... Men kommer nok til å være nervøs når jeg står der ja! Derfor blir det en desto større tilfredstillelse etterpå når jeg har gjort det...
kimmi Skrevet 10. juli 2004 #12 Skrevet 10. juli 2004 jeg holdt tale og det var så fint å gjøre det syntes jeg. fikk sagt masse fint til mannen min, mamma og pappa, bror og svigerfamilien min. er så glad jeg gjorde det! men så syntes jeg det er morro å si litt også jeg da... :oops:
Lullu Skrevet 10. juli 2004 #13 Skrevet 10. juli 2004 Ja, jeg skal holde tale og sang. Gruer meg som bare av det, men kommer til å angre om jeg ikke gjør det. Jeg ønsker å holde min tale før hovedrett, slik at "jeg blir ferdig med det". Derfor blir det både sambo og meg etter forrett - før hovedrett. :-) Sangen kommer nok etter 1.servering av hovedretten.
Hontas Skrevet 15. juli 2004 #14 Skrevet 15. juli 2004 Jeg holdt ogsaa tale og selv om jeg var ganske nervoes gikk det kjempebra. Talen var forhaaldsvis kort, men ga meg anledning til aa takke familie og venner for alt de har gjort for meg og sagt til Hontasmannen hvor hoyet jeg elsker ham. Siden vi hadde mange utenlandske gjester var det ogsaa en fin anledning for meg til aa si noe paa flere spraak (snakket norsk til foreldrene og broedrene mine, tysk til den tyske delen av familien og engelsk til Hontasmannen og svigerforeldrene.....puh!)
Hontas Skrevet 15. juli 2004 #15 Skrevet 15. juli 2004 Jeg holdt ogsaa tale og selv om jeg var ganske nervoes gikk det kjempebra. Talen var forhaaldsvis kort, men ga meg anledning til aa takke familie og venner for alt de har gjort for meg og sagt til Hontasmannen hvor hoyet jeg elsker ham. Siden vi hadde mange utenlandske gjester var det ogsaa en fin anledning for meg til aa si noe paa flere spraak (snakket norsk til foreldrene og broedrene mine, tysk til den tyske delen av familien og engelsk til Hontasmannen og svigerforeldrene.....puh!)
Gjest MrsL Skrevet 15. juli 2004 #16 Skrevet 15. juli 2004 Jepp, jeg holdt tale. I tillegg hadde jeg fått hjelp til å dikte en sang til min kjære :-) Grudde meg litt på forhånd, men når det var gjort var det en deilig følelse.
nessi Skrevet 15. juli 2004 #17 Skrevet 15. juli 2004 Ja, jeg skal holde tale. Så skal jeg ha en "morsom" sang til han.
hoppende Skrevet 15. juli 2004 #18 Skrevet 15. juli 2004 Jeg blir helt :o av tanken, men jeg kommer til å holde en liten tale. Ikke si så mye og snakke så lenge, men bare litt. Tenkte jeg skulle bare begynne med en liten morsom historie fra begynnelsen og så avslutte med hvor glad jeg er for at denne dagen er kommet og hvor glad jeg er i han og så en skål selvfølgelig, og da er jeg jo ferdig
Sarabi Skrevet 15. juli 2004 #20 Skrevet 15. juli 2004 Jeg var i et bryllup for et par helger siden der hverken brudgommen eller brura holdt tale :o Ingen av foreldre eller søsken til brudgommen holdt tale heller. Jeg er mildt sagt sjokkert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå