Gå til innhold

nabolaget som stjeler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenfor hos oss så kommer det ofte en del naboer. De står noen ganger rett på verandaen eller rett utenfor vinduet her. Til alle døgnets tider. De råkjører frem og tilbake. De står og hvisker og glaner rett inn vinduet.

Jeg har ikke hatt fred eller ro på lenge, noe jeg skal ha og vil ha. Da slår paranoiaen til. De gjør nok dette med vilje. De vet sikkert at jeg nesten aldri har en eneste mulighet til å sitte i fred å nyte litt søple tv eller en god film. Da stiller de seg selvsagt rett utenfor vinduet i mens de hvisker og tisker.

Jeg er helt paranoid, og tror alle vil snakke med meg, men mange vet ikke hvem jeg er her en gang. I det jeg endelig mannet meg opp for litt sollys så kommer en dame valsende rett inn på verandaen. Oi da. Huff da. Gikk jeg PÅ verandaen din? Ja, det gjorde du og det ser jeg jo at du skjønner at du gjør, så hvorfor gjør du det med vilje da? Hakker jeg veldig ned på dem nå, eller er det bare meg?

Det er også et merkelig miljø her. Det er kun de som kjenner folk her best som for eksempel får gratis maling og sånne ting. Jeg sliter og med å få jobb, fordi noen av disse følger etter meg. Ja, de går etter meg hele tiden noen ganger. Folk er ikke interessert i en på jobb som åpenbart ikke kan gjøre en eneste ting. Ikke i et sånt miljø.

Jeg kan selvsagt gå ut å si i fra, men er ikke helt den typen. Alt jeg krever er at alt går på mine premisser (så og si), og at jeg lever sånn jeg vanligvis gjør. At det er fredlig. For meg så er det ikke normalt å reke gatelangs utenfor en annen persons bolig midt på natten.

Noen av de er helt ok altså, og det er nesten litt hyggelig når de cruiser inn her, så det er ikke det, men enkelte minner meg om noen som står der og plaprer døgnet rundt. Hvis de må ha en sånn livsstil så må da la den livsstilen finne sted, men aldri her.

Selv i en begravelse så stilte noen jeg ikke kjente seg rett inn den i mens de skreik og pikk og fitter. Det er sant!!!

De stjeler også. Alt i fra mat, til møbler. Er dette vanlig i nabolag? :)

Anonymous poster hash: 73f40...774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...