AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Ligger og tenker litt på alle jentene som sliter med puppekomplekser og ønsker seg større . Mange av dem ser jo helt normale ut og noen er til og med under ganske middels utseende, så hvorfor er det puppa de først og fremst vil fikse på? Er det ikke mye smartere å få hakeimplantat, rettere nese, høyere kinnben, fyldigere lepper eller noe i den duren hvis de vil bli mer attraktive for menn. Det er ikke for å være nedlatende, men hvorfor tror så mange jenter at større bryster vil gjøre dem mer attraktive når grunnen til at de ikke er attraktive ligger i vekta og ansiktet? Er det noe jeg har misforstått? Anonymous poster hash: e0af7...38b 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Så du er alle menns fasit på hvem som er attraktive i ansiktet og hvem som ikke er det? Hva er grunnen til det da tror du? Anonymous poster hash: 0bdfd...279 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 De følger med på MTV, og det som vises der er jenter med store bryst som oppfører seg tøsete (slutty). Det er der rollemodellene kommer fra i dag, foreldrene har nå mistet sine viktigste jobber.Anonymous poster hash: fad5f...3f7
Gjest Geit Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Så la meg se om jeg har forstått dette riktig. Du lurer altså på hvorfor mange kvinner og jenter har puppekomplekser, når det er så mye annet de heller burde ha komplekser for? Jeg har dessuten ikke lagt merke til at dette er et fenomen. Usikkerhet og komplekser ligger i hodet. 11
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Så la meg se om jeg har forstått dette riktig. Du lurer altså på hvorfor mange kvinner og jenter har puppekomplekser, når det er så mye annet de heller burde ha komplekser for? Jeg har dessuten ikke lagt merke til at dette er et fenomen. Usikkerhet og komplekser ligger i hodet. Assa jo forsåvidt. Var faktisk mye bedre formulert. Jeg skjønner ikke hvorfor puppene er så viktige når det er så mye annet mange av dem kunne brukt like mye på for å bli mer attraktive. Anonymous poster hash: e0af7...38b 1
Gjest Tiaen Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Hvis det å få større bryster gjør dem mer komfortabel med seg selv så ser jeg ikke problemet;)
WubWub Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Assa jo forsåvidt. Var faktisk mye bedre formulert. Jeg skjønner ikke hvorfor puppene er så viktige når det er så mye annet mange av dem kunne brukt like mye på for å bli mer attraktive. Anonymous poster hash: e0af7...38b subjektivt hva folk tenker er vakkert/attraktivt. forskjellig fra person til person. du kan ikke tro dine standarder og attraksjoner gjelder for resten av verden. 1
Noope Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Enig med WubWub. Det er ikke alle menn som tenner på hakeimplantat (!) eller fyldige lepper. Er ikke alle menn som bryr seg om fjeset i det hele tatt, så lenge det er ok. Puppene er det nokså lett å fikse på i forhold til skjelettet i fjeset.
Aliquis Skrevet 17. september 2014 #9 Skrevet 17. september 2014 Har vel fort noe med dagens samfunn å gjøre. Du hører for eksempel aldri at vinneren av paradise hotel gikk og løftet kinnbena sine, rettet nesa, eller hva det skal være. Det er alltid "La inn 15 kg silkon i hvert bryst for pengepremien", eller lignende. I media er kosmetiske inngrep på puppene mye hyppigere omtalt, og det blir vel dermed lett å være det første man tenker på, og det letteste å få komplekser i forhold til. Det virker vel kanskje også mindre skummelt enn at noen skal tukle med ansiktet ditt, men det skjer faktisk det og:http://www.huffingtonpost.com/2011/10/12/nicolette-taylor-13-year-_n_1007371.html
kapteinNorge Skrevet 17. september 2014 #10 Skrevet 17. september 2014 det er vel bedre med ei jente med store pupper og "mindre heldig" utsende i kombinasjon med selvsikkerhet, enn med ei "pen" jente med små pupper som er veldig usikker?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #11 Skrevet 17. september 2014 Jeg ble mobbet hele ungdomskolen pga. brystene mine, samt at mine er ikke-eksisterende. Jeg har derimot en hake og har ikke blitt mobbet for den. Derfor. Anonymous poster hash: 1c757...3b3 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #12 Skrevet 17. september 2014 Enig! Har tenkt på det selv mange ganger Anonymous poster hash: 34f64...11e 1
Gjest BabyBlue Skrevet 17. september 2014 #13 Skrevet 17. september 2014 Jeg er faktisk litt enig - unge kvinner tenker for mye på pupper, pupper og pupper, når det er helt andre ting man først legger merke til utseendemessig. Tror det er fordi samfunnet har fått et ganske stort fokus på bryster og hvilken størrelse og hvilken form man skal ha. Da tror nok noen at det å legge inn implantater er nøkkelen til å bli attraktiv.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2014 #14 Skrevet 17. september 2014 Ligger og tenker litt på alle jentene som sliter med puppekomplekser og ønsker seg større . Mange av dem ser jo helt normale ut og noen er til og med under ganske middels utseende, så hvorfor er det puppa de først og fremst vil fikse på? Er det ikke mye smartere å få hakeimplantat, rettere nese, høyere kinnben, fyldigere lepper eller noe i den duren hvis de vil bli mer attraktive for menn. Det er ikke for å være nedlatende, men hvorfor tror så mange jenter at større bryster vil gjøre dem mer attraktive når grunnen til at de ikke er attraktive ligger i vekta og ansiktet? Er det noe jeg har misforstått? Anonymous poster hash: e0af7...38b Det er ikke for å være nedlatende, men er du ikke litt dum, bør du ikke ha en hjernetransplantasjon? 7
tussi84 Skrevet 17. september 2014 #15 Skrevet 17. september 2014 Kan skjønne at jenter med små pupper som neste er flate velger å legge inn silikon. Vet om noen som har gjort det da de så mer eller mindre ut som en gutt før fordi de var flatbrystet. Kanskje de ikke følte seg som en kvinne. For min del skulle jeg gjerne løftet de opp og gjort de fastere. Jeg har d cup men er overvektig noe som har ført til hengepupper. Jeg er 30 år.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #16 Skrevet 17. september 2014 Ligger og tenker litt på alle jentene som sliter med puppekomplekser og ønsker seg større . Mange av dem ser jo helt normale ut og noen er til og med under ganske middels utseende, så hvorfor er det puppa de først og fremst vil fikse på? Er det ikke mye smartere å få hakeimplantat, rettere nese, høyere kinnben, fyldigere lepper eller noe i den duren hvis de vil bli mer attraktive for menn. Det er ikke for å være nedlatende, men hvorfor tror så mange jenter at større bryster vil gjøre dem mer attraktive når grunnen til at de ikke er attraktive ligger i vekta og ansiktet? Er det noe jeg har misforstått? Anonymous poster hash: e0af7...38b Hvis en mann hadde en ert av en penis og en stygg nese, hadde han først og fremst vært misfornøyd med penisen eller nesa? Du misforstår når du antar at jenter som tar brystimplantat kun gjør det for å gjøre seg mer attraktive. At de altså gjør det for menn og ikke seg selv. Misnøye med kropp, eller spesifikt pupper, har ikke nødvendigvis noe å gjøre med at man ønsker å tiltrekke seg andre. Anonymous poster hash: f8d44...ac9 2
Ferny Skrevet 17. september 2014 #17 Skrevet 17. september 2014 Det er ikke for å være nedlatende, men er du ikke litt dum, bør du ikke ha en hjernetransplantasjon? Hahaha. I like you.
Wilma- Skrevet 17. september 2014 #18 Skrevet 17. september 2014 Ligger og tenker litt på alle jentene som sliter med puppekomplekser og ønsker seg større . Mange av dem ser jo helt normale ut og noen er til og med under ganske middels utseende, så hvorfor er det puppa de først og fremst vil fikse på? Er det ikke mye smartere å få hakeimplantat, rettere nese, høyere kinnben, fyldigere lepper eller noe i den duren hvis de vil bli mer attraktive for menn. Det er ikke for å være nedlatende, men hvorfor tror så mange jenter at større bryster vil gjøre dem mer attraktive når grunnen til at de ikke er attraktive ligger i vekta og ansiktet? Er det noe jeg har misforstått? Anonymous poster hash: e0af7...38b Har det noengang slått deg at kvinner ikke opererer hverken bryster, nese eller annet for MENN sin del? Men at dette er noe som plager dem og de føler at en brystforstørrelse vil hjelpe til med selvfølelsen? 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #19 Skrevet 17. september 2014 Har det noengang slått deg at kvinner ikke opererer hverken bryster, nese eller annet for MENN sin del? Men at dette er noe som plager dem og de føler at en brystforstørrelse vil hjelpe til med selvfølelsen? Dette. Anonymous poster hash: 1c757...3b3 1
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2014 #20 Skrevet 17. september 2014 Hahaha. I like you. Takk, likens. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå