AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 jeg har datet en jente i 3 uker nå hvor vi egentlig ikke har datet men har møttes gjennom felles venner og hvor vi har flørtet med hverandre, kysset har vi også. saken er at jeg vet ikke helt hvor jeg har hun fordi når vi er sammen virker det som hun er interessert i noe mer men når vi er fra hverandre så later hun som ingenting og tar aldri kontakt med meg heller. jeg føler det som hun leker med meg og har meg på vent inntil hun finner noe bedre eller noe sånt.. uff vet ikke hva jeg skal tenke men jeg tenker det verste. uansett er jeg veldig såret over dette og vet ikke helt hvordan jeg skal formidle det til denne personen. jeg gjør stort sett ikke annet enn å tenke over hun og det går utover mine daglige rutiner, får ikke gjort noe lenger føler meg helt håpløs. så nå benker arbeidspapirene seg opp på pulten og her sitter jeg igjen med en følelse av at noe er gærent. jeg følger med på fb profilen hennes og ser at hun chatter flørtende med andre menn. har ikke sagt noe om dette til henne ennå, så hun vet ikke at jeg er klar over det. hva ville dere gjort? skal jeg si i fra? Anonymous poster hash: 58d45...6ab
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Har du pult henne, og hun kommer tilbake så er det seriøst. Her ser det ut til at du bare er en creepy stalker som trenger hjelp...Anonymous poster hash: ae902...d20
WubWub Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 ja hu leter etter noe bedre. derfor hu flørter med andre menn på si når dere ikke er sammen
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Har du pult henne, og hun kommer tilbake så er det seriøst. Her ser det ut til at du bare er en creepy stalker som trenger hjelp...Anonymous poster hash: ae902...d20 Vi har hatt sex, ja. Men det ble bare med den ene gangen og selvom vi har møttes siden så har vi ikke hatt sex ellers. Anonymous poster hash: 58d45...6ab
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 ja hu leter etter noe bedre. derfor hu flørter med andre menn på si når dere ikke er sammen samme tenker jeg også. skjønner ikke hvordan jeg har klart å bli så rundlurt... Anonymous poster hash: 58d45...6ab
WubWub Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 samme tenker jeg også. skjønner ikke hvordan jeg har klart å bli så rundlurt... Anonymous poster hash: 58d45...6ab lurt? dere har kjent hverandre 3 uker og slik du fremstår det så har det ikke vært seriøst i det hele tatt. kanskje hu bare er litt flørtete av natur mot alle. du sier jo hu er det på facebook mot andre også så ikke legg så mye mer i det. hu ekke intressert
Gjest ashanti Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Her tror jeg du må roe ned et par hakk. Dere har kjent hverandre i 3 uker? Og du lurer på om dere er i et seriøst forhold? Hva slags grunnlag har du for å lure på det? For utifra hva du forteller er dere ikke i nærheten av å være i et forhold for å si det slik.. og det har gått 3 uker. 3 uker.....
Gjest Heartbeat Skrevet 17. september 2014 #8 Skrevet 17. september 2014 Har du kontaktet henne da, eller bare venter på at hun skal ta kontakt?
kattaa Skrevet 17. september 2014 #9 Skrevet 17. september 2014 Det der høres ikke ut som et seriøst forhold. Eneste måten å være sikker på om det er et seriøst forhold er å snakke om det. Vi legger litt forskjellig i hva et forhold er. Hva som skal være eksklusivt for den vi er sammen med, og hva som er greit å gjøre med alle. Noen mener at de kan ha et seriøst forhold samtidig som de flørter med andre, for andre er det helt utenkelig. Hvis du føler at forholdet ikke er seriøst så vil jeg si at det ikke er det. Hvis du føler at forholdet er seriøst, men er usikker på om hun føler det samme så vil jeg si at du nesten må snakke med henne. Begge må nesten føle at et forhold er seriøst før det virkelig er seriøst.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #10 Skrevet 17. september 2014 etter tre uker kan det knapt kalles et forhold Anonymous poster hash: 11e09...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå