Gå til innhold

Dyktig frisør i Ålesund?

Frk.sommerfugl

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært på de fleste frisørsalongene i Ålesund, men har ikke funnet noen som faktisk er flink til farging..Har 3 forskjellige farger i håret, jordbærblondt, askeblondt og noe annet jeg ikke vet :fnise: Må få fikset dette snarest!

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også 3 forskjellige farger i håret i fjor. En frisør på den salongen på kremmerhuset fiksa det. Ble et veldig fint resultat.

Anonymous poster hash: 11335...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er ei som er lærling på Cancam i Løvenvoldgt. Hun heter natalya. Utrolig flink. Jeg har høye krav og var 100% fornøyd sist. Veldig flink!

Anonymous poster hash: a7648...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også 3 forskjellige farger i håret i fjor. En frisør på den salongen på kremmerhuset fiksa det. Ble et veldig fint resultat.

Anonymous poster hash: 11335...648

Kremmerhuset? Mener du Kremmergaarden? :fnise:

Anonymous poster hash: 7bbcc...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har vært på de fleste frisørsalongene i Ålesund, men har ikke funnet noen som faktisk er flink til farging..Har 3 forskjellige farger i håret, jordbærblondt, askeblondt og noe annet jeg ikke vet :fnise: Må få fikset dette snarest!

Takk på forhånd!

Ei venninne skulle stripe håret mitt med blonde striper (hjemmefarging) for mange år siden og da hadde jeg farget håret mørkt i flere år, endte med at fargen ble klæsjet kun oppe på toppen av hodet og resultatet ble kjempestygt. Orange hår oppå hodet, og nedover ble det mørkere i et slags gulorange-skjær. Jeg gikk til Orkidé Andersen på Åsetorget hvor Andersen selv ga håret mitt flere omganger med avfarging, måtte tilbake flere ganger fordi avfarging er sterkt for håret. Han farget håret mitt i min naturlige hårfarge og det ble etterhvert et veldig fint og naturlig resultat! I dag har jeg enda min naturlige hårfarge siden den gang. Anbefaler Orkidé Andersen til det du beskriver :)

Ellers er H2O-frisørene i Trondheim fargeeksperter, dersom du har tid og råd til å ta deg en tur til storbyen :wink:

Anonymous poster hash: 7bbcc...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...