AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Er det flere her som kjøper Bare Minerals foundation fra blivakker.no? Bestilte en nylig derfra og ser at baksiden ser annerledes ut enn på de jeg kjøper fra usa. Er det riktig at det er sånn, produseres de forskjellige steder eller er en av de falsk?! Anonymous poster hash: ef433...685
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #2 Skrevet 18. september 2014 Kan du ikke legge ut bilde av boksen, kanskje det er noen som har greie på det her. Jeg bruker det merket selv, så vet sånn ca hvordan de pleier å se ut ihvertfall Anonymous poster hash: 212d7...851
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #3 Skrevet 18. september 2014 Biosilk håroljen min fra blivakker.no er utrolig mye mer utvannet, enn den hos frisørsalongene. Sa fra til de engang, men de henviser bare videre til leverandørene sine, og ingenting ble gjort såvidt jeg vet. Anonymous poster hash: ab5fd...064
Hokus Pokus Skrevet 18. september 2014 #4 Skrevet 18. september 2014 Har hørt at Blivakker har solgt et par varer som er falske ja. En venninne fikk et falskt pudder derfra. Pluss at de selger noen merker som de ikke har rettighet til å selge, det skal du kunne sjekke ved å google det. Jeg vil anbefale deg coverbrands eller feelunique De er legitime, pluss at feelunique er billigere enn mange andre sider
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Kan du ikke legge ut bilde av boksen, kanskje det er noen som har greie på det her. Jeg bruker det merket selv, så vet sånn ca hvordan de pleier å se ut ihvertfall Anonymous poster hash: 212d7...851 Den til venstre er fra blivakker, den andre er fra feelunique. Anonymous poster hash: ef433...685
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #6 Skrevet 18. september 2014 Har også fått en drøss med småkviser i panna den siste tiden, mistenker at det er noe med foundationen.. Anonymous poster hash: ef433...685
pluttipott Skrevet 18. september 2014 #7 Skrevet 18. september 2014 Har også fått en drøss med småkviser i panna den siste tiden, mistenker at det er noe med foundationen.. Anonymous poster hash: ef433...685 Jeg har besitlt masse Bare Minerals pudder fra Blivakker, og har aldri merket noen forskjell. Fikk også den du sender bilde av til venstre og jeg har ikke merket noe forskjell på det, mener nemlig jeg har fått en slik en på hudpleiesalong også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå