Gå til innhold

Hvor viktig er det for deg å ha barn og familie?

70 stemmer

1. 1. Hvor viktig er det for deg med barn? (Se HI for info om hva tallene betyr)

• 1 (kvinner svarer her og nedover)
      31
    • 2 -
      5
    • 3 -
      4
    • 4 -
      3
    • 5 -
      21
    • 1 (menn svarer her og nedover)
      1
    • 2 -
      2
    • 3 -
      0
    • 4 -
      0
    • 5 -
      2
    • Vet ikke
      1
  2. 2. Hvor viktig er det for deg å ha en mann/kvinne å leve resten av livet med

• 1 (kvinner svarer her og nedover)
      29
    • 2 -
      13
    • 3 -
      8
    • 4 -
      7
    • 5 -
      3
    • 1 (menn svarer her og nedover)
      3
    • 2 -
      0
    • 3 -
      3
    • 4 -
      3
    • 5 -
      1
    • Vet ikke
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 - Betyr veldig viktig

2 - Ganske viktig

3 - Viktig

4 - Ikke så viktig

5 - Uviktig

Så hvor viktig er det for deg med barn og familie?

Anonymous poster hash: 03813...cf9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Barn er ikke viktig for meg i det hele tatt, men annen familie er jo godt å ha. Mann - tja, hadde vært koselig hvis jeg fant en jeg passet sammen med, men ikke krise om det ikke skjer heller.

Endret av Cata
Skrevet

For meg er det viktig at jeg ikke får barn.

• Liker 5
Skrevet

Barn er viktig for meg, men for meg spiller det ikke noen stor rolle om jeg har en mann/kvinne i livet. Jeg kunne fint vært alenemor og ikke hatt noe med barnefar å gjøre verken økonomisk eller til annen hjelp, selv om det i dag ikke er sosialt akseptablet. Det å ha en mann hadde vært kjekt det, men det er ikke noe jeg setter høyt personlig. Det som skjer det skjer, og om ikke så er det ikke noe å sørge over.

Skrevet

Begge deler er utrolig viktig. Jeg har begge deler, og kunne aldri tenkt meg et liv uten.

Anonymous poster hash: 7127c...13a

Skrevet

For meg er barn viktig, kunne aldri levd uten. Å leve uten en mann er ikke noe problem :)

Nå har jeg et barn og kunne godt tenkt meg flere på sikt. Hvis jeg skulle være så heldig å treffe en som jeg klaffet med på alle plan så er ingenting bedre, men hvis ikke så vil jeg heller være alene enn å ta til takke med en som jeg egentlig ikke passer sammen med.

Dessuten så er jeg veldig fornøyd med å leve alene, så jeg vet egentlig ikke om jeg noen gang vil orke å bo sammen med en mann igjen. Og nå er vi jo så heldige å ha alternativet Danmark hvis ikke "Drømmemannen" skulle dukke opp.

Skrevet (endret)

Jeg overlever uten, men for meg personlig, er det ganske viktig med begge deler. Men dersom det hadde blitt skilsmisse og jeg hadde en/noen unger, hadde det vert best uten unger.

Endret av EnFyr
Gjest Bruker1000
Skrevet

Før da jeg var litt yngre ønsket jeg ikke kjæreste, og iallefall ikke barn! Var tilfreds slik ting var, jeg :) Men så ble jeg bittelitt eldre, skjønte at det ikke gikk an å være lykkelig hele tiden, møtte en flott gutt, lærte å elske og bli elsket. Og nå kan jeg ikke se for meg et liv uten hus, mann og barn. Jeg gleder meg til fremtiden!

Skrevet

Totalt uviktig med barn, viktig med noen å dele livet med.

• Liker 2
Skrevet

Begge deler er veldig viktig for meg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Begge deler er uviktig. Barn og livspartner er ikke et must for å ha et bra liv for meg.

Eller, Det med barn er det veldig viktig at ikke kommer inn i livet mitt. Verken egne eller via andre. En partner går i kategorien treffer jeg ei jente jeg trives med, så gjør jeg det. Gjør jeg det ikke, så har ikke det noe å si.

Anonymous poster hash: 4ca95...3fe
Skrevet

Både mann og barn er kjempeviktig for meg. Ser ikke for meg å være lykkelig uten..

Anonymous poster hash: 44196...462
Skrevet

Ønsker ikke egne barn.

Livspartner er veldig viktig. Statistisk sett kommer jeg til å leve tiår lengre enn min kjære (aldersforskjell og sykdom), men er fornøyd for den tiden jeg får selv om jeg skulle bli tidlig enke.

Bekymrer meg ikke så mye for hva som kommer. Den tid, den sorg. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg trenger barn like mye som jeg trenger et hull i hodet, men en mann å bli gammel sammen med må jeg ha. :)

• Liker 2
Skrevet

For meg er begge deler nærmest avgjørende.

Skrevet

Det er viktig for meg å IKKE få barn, men blir jeg plutselig uten mann må jeg nok jobbe en del med meg selv for å finne lykken igjen. Jeg trives ikke alene over lengre tid.

Anonymous poster hash: 29af2...664

Skrevet

For meg er det veldig viktig! Hele pakka, A4-familie. Er kjempe glad for at det er min realitet fremover.

Skrevet

Litt viktig men tror ikke jeg får det.

Trodde ONS`en din var gravid jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...