Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2004 #21 Skrevet 10. juli 2004 Så folk er snerpete kjerringer, fordi vde ikke liker at folk bruker abort som prevensjon? Nei, folk er snerpete som påstår at jeg bruker dette som et prevensjonsmiddel. Det er vel heller motsatt!! Hvis dere hadde lest nøye og fått med dere hele historien så hadde dere kanskje skjønt hvorfor jeg var i tvil denne gangen? Jeg ba om seriøse svar, og ikke fordømming...og du og div andre kom bare innom for å slenge litt med leppa. Da kunne dere vel like godt hold kjeft
Gjest Madam Felle Skrevet 10. juli 2004 #22 Skrevet 10. juli 2004 Jeg syns jeg svarte deg seriøst nok.
Gjest vendela82 Skrevet 11. juli 2004 #23 Skrevet 11. juli 2004 Jeg syns jeg svarte deg seriøst nok. Ja du svarte jo seriøst. Men du svarte jo ikke på det som var relevant i denne saken
Gjest MrsL Skrevet 11. juli 2004 #24 Skrevet 11. juli 2004 Å ta abort or tredje gang er skikkelig på trynet spør du meg. Det må da være mulig å finne ett prevensjonsmiddel som er så sikkert at de som "må" ta abort pga. av manglende prevensjon slipper å ta ett slikt valg.........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå