AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Dere damer som er i et forhold hvor dere er mer enn 5 år eldre enn mannen; hvordan fungerer det for dere? Selv har jeg nemlig møtt en som jeg liker ganske godt, men jeg holder litt avstand pga av alderen hans. Han er nemlig 6 år yngre enn meg. Jeg er 26, og han er 20. Jeg føler meg så gammel liksom, selv om jeg ikke er i den alderen i mitt hode. Jeg er jo ganske barnslig av meg, så føler jo egentlig ikke at det er så stor forskjell på oss. Og vi er ikke på forskjellige stadier i livet heller. Jeg er mer skeptisk enn han for å si det sånn, han ser jo ingen problemer med det.. Jeg tenker vel litt for mye på hva de rundt sier(venner og familie osv). Hadde det vært omvendt(altså mannen 6 år eldre) hadde jo ikke folk undret seg i det hele tatt. Ahh, jeg blir litt småsprø av all tenking og tolkning av dette her. Noen som har erfaringer å dele? Anonymous poster hash: dfe19...323
Nowayback Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Aldersforskjellen er så liten, og dere er begge voksne mennesker. Skulle noen bry seg med det, så "fuck them". Jeg kunne fint vært sammen med en på 33-34, f.eks.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Aldersforskjellen er så liten, og dere er begge voksne mennesker. Skulle noen bry seg med det, så "fuck them". Jeg kunne fint vært sammen med en på 33-34, f.eks. En sannhet med modifikasjoner. Man er ikke fullt utviklet før man er 25-27års alderen. Da går man inn i den voksne fasen av livet. Det vil være som å spille bingo å ta sjansen på et slikt forhold. Hadde du vært 45 og han 39, så hadde saken stilt seg litt annerledes. Men uansett så synes jeg man gjør det lurt å holde seg innenfor 2 -+ år Anonymous poster hash: e5485...b66
Wilma- Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Jeg er 5 år eldre en typen. Han er 20 og jeg er 25. Merker ikke akkurat forskjell. Min forrige kjæreste var 5 år eldre enn meg og han jeg er med nå er langt mer moden. At man kan dømme folk og si at de ikke er "utviklet" og "modnet" før man er i midten/slutten av tyveårene er jo å generalisere noe voldsomt. Folk er forskjellige, uansett alder.
Wilma- Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 (endret) Dere damer som er i et forhold hvor dere er mer enn 5 år eldre enn mannen; hvordan fungerer det for dere? Selv har jeg nemlig møtt en som jeg liker ganske godt, men jeg holder litt avstand pga av alderen hans. Han er nemlig 6 år yngre enn meg. Jeg er 26, og han er 20. Jeg føler meg så gammel liksom, selv om jeg ikke er i den alderen i mitt hode. Jeg er jo ganske barnslig av meg, så føler jo egentlig ikke at det er så stor forskjell på oss. Og vi er ikke på forskjellige stadier i livet heller. Jeg er mer skeptisk enn han for å si det sånn, han ser jo ingen problemer med det.. Jeg tenker vel litt for mye på hva de rundt sier(venner og familie osv). Hadde det vært omvendt(altså mannen 6 år eldre) hadde jo ikke folk undret seg i det hele tatt. Ahh, jeg blir litt småsprø av all tenking og tolkning av dette her. Noen som har erfaringer å dele? Anonymous poster hash: dfe19...323 Men hei, tenk, når gubbene til venninnene dine blir gamle, er din fremdeles stram og sprek Det jeg pleier å svare folk som slenger kommentarer! Er faktisk overraskende få som bryr seg også, det er i ditt hode. Jeg tenkte akkurat det samme som deg men må bare innse at det er folk rivende likegyldig. Endret 16. september 2014 av wilma88
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Men hei, tenk, når gubbene til venninnene dine blir gamle, er din fremdeles stram og sprek Det jeg pleier å svare folk som slenger kommentarer! Er faktisk overraskende få som bryr seg også, det er i ditt hode. Jeg tenkte akkurat det samme som deg men må bare innse at det er folk rivende likegyldig. Haha, ja men tenk på han som er sammen med ei gammel røy da, når kompisene har unge spreke damer! Ja, jeg vet mye sitter oppi hodet. Vet jo av ei dame som er sammen med en som er ti år yngre også, virker nå som om de har det kjempefint tross aldersforskjellen. Anonymous poster hash: dfe19...323
Wilma- Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Haha, ja men tenk på han som er sammen med ei gammel røy da, når kompisene har unge spreke damer! Ja, jeg vet mye sitter oppi hodet. Vet jo av ei dame som er sammen med en som er ti år yngre også, virker nå som om de har det kjempefint tross aldersforskjellen. Anonymous poster hash: dfe19...323 Haha, ja vi får bare nyte å være gamle røyer med eyecandy på armen ;p Ja altså, dersom forholdet stemmer så har det ingenting å si. Det viktigste er at du er lykkelig og trives med partneren din!
Suss81 Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Jeg er 33 og gift med en på 28. Aldersforskjellen har aldri vært noe tema. Ingen har reagert på det og vi har ikke tenkt over det. Det er jo ikke akkurat store aldersforskjellen med 5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå