Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg vil gjerne høre om andres kjærlighetsliv. Hva er det som gjør at dere akk er sammen med den personen. Hvordan er hverdagen deres, har dere gode samtaler om alt og ingenting?

er i er forhold som jeg føler noen ganger er nokså kaldt. Har lest om de fem kjærlighetsspråkene, men forstår ikke at det kan misforstå hele forholdet.

Setter pris på de små tingene, som at han tar hånden min mens vi er ute, kysser megfør han drar eller bare holder rundt meg mens vi ser på tv. Føler at alle andre par gjør sånne søte ting, blir rett og slett litt sjalu. Er det fler som kjenner seg igjen?

har vært sammen i 2 år og samboer nå i en uke. Er litt redd for at den fysiske kjærligheten blir borte. Føler meg usynlige noen ganger. Rydder hver dag før han kommer hjem fra jobb, jobber i 100% stilling selv. Noen råd og erfaringer?

hilsen jente 24 :-)

Anonymous poster hash: 0ddc5...eed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts: med ryddingen mener jeg om å få kommentarer, aldri fått et takk, eller et smil som tilsier takknemlig.

Anonymous poster hash: 0ddc5...eed

Skrevet

"akk" er ikke en forkorting i det norske språket!

Anonymous poster hash: 1dca8...e0c
Skrevet (endret)

Hei! Vet ikke om jeg svarer på akkurat det du spør om, men skal prøve å komme med litt inspill i alle fall. Veldig kjedelig å høre at du aldri får hverken et takk eller et smil som tilsier at kjæresten/samboeren din er takknemmelig. Jeg vet jo ikke så mye om din situasjon, og hvordan han ellers er som person, men jeg hadde nok krevd mer. Når sant skal sies er jeg ikke i et forhold, men har et brudd bak med med en fyr gjennom 2 år. Min første og eneste kjærlighet. Han gjorde mye fantastisk i hverdagen: Vekket meg om morgenen og overrasket meg med frokost, kjørte meg til skolen tidlig på morgenen selv om han ikke måtte tidlig opp. Sov han hos meg, redde han alltid opp sengen, han passet på å gjøre romantiske ting for meg regelmessig. Likevel endte det med brudd, nettopp fordi han mente jeg ikke satt nok pris på han. MEN, du føler du blir usynlig? Synes dette var veldig tidlig etter bare 2 år i forhold, og en uke som samboere.

Endret av Glasur
Gjest Bruker1000
Skrevet

Det som gjør at jeg er sammen med akkurat han er at han er et utrolig godt menneske, han lytter, forstår, og viser alltid omsorg og medfølelse. Han gjør meg lykkelig, rett og slett. Han aksepterer meg for akkurat den jeg er og jeg trenger aldri å skjule noe for han.
Ja, vi har gode samtaler. Om det er en av oss som trenger å lette på tanker og følelser så bruker vi god tid på hverandre, og prater gjerne i timevis.

Hva er de fem kjærlighetsspråkene?

Kanskje du må prate litt med han, rett og slett. Fortelle han at du føler at du blir mindre sett nå. Kan det ha noe med at dere nettopp har flyttet inn sammen og er litt opptatte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...