AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Hei alle sammen! Jeg har så mye inni hodet mitt jeg bare må få ut, så skriver det her. Kanskje jeg kan få noen nyttige tips/oppmuntrende ord tilbake også Jeg har hatt tendenser til å bli høstdeprimert. Dette har jeg for all del lyst til å unngå, for det er så bortkasta tid! Så herlig livet kan være også skal det komme en sånn mørk sky og ødelegge alt. Nå merker jeg at de negative tankene er i full anmarsj, så da tenkte jeg at det kunne være lurt å få de ut. Jeg synes våren og sommeren er så mye lettere, ikke nødvendigvis pga. sol og lys, men fordi da skjer det mye mer sosialt. Og da rekker jeg ikke tenke negative tanker. Da blir jeg ei glad jente full av energi, og det er den jeg har lyst til å være hele tiden. Jeg er småbarnsmor og har samboer. Vi flyttet ut av storbyen for ca. et år siden, til et sted vi ikke kjenner noen fra før. Det var ikke lett å komme inn i noe miljø her. Det har løsna bittelitt, vi har blitt litt kjent med noen, men det går sakte. Vi har ingen omgangsvenner enda. Det savner jeg veldig. Jeg har venner og familie i nærheten, men det tar en times tid eller mer til alle, og da blir det ikke så ofte man ser hverandre. Skulle så gjerne hatt noen venner her. Jobben er ikke helt som jeg skulle ønske, av ulike årsaker, noe som også tynger. I tillegg har jeg begynt å lure på hvorfor det alltid tar så lang tid for meg å bli ordentlig kjent med folk. Nå har jeg begynt å lure på om jeg har snev av sosial angst. Hvis det er flere enn to som hører på når jeg snakker, begynner jeg fort å rødme, svette og få hjertebank. I tillegg tenker jeg veldig ofte at det jeg har sagt var skikkelig dumt, også får jeg en flau følelse hele dagen. Noen som har det slik? Hilsen ei som håper på å unngå høstdepresjonen. Anonymous poster hash: 23356...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå