decorum Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Ok, en bekjent familie av min mann har invitert oss på besøk. Hyggelig. Men tingen er at denne familien består av to jenter (23 og 27 år) + mor og far. Deres eldste datter har mannen min vært forelsket i før vi ble et par og giftet oss. De har sjelden møttes, men det har vært litt "love at first sight" tendenser der. Jeg VET han er tiltrukket av henne, og det i store proporsjoner. Fysisk mer enn det han var av meg. Hun er gift og skal ha barn nå så situasjonen er mer eller mindre ufarlig, men likevel..awkward:S. Dra eller vike unna?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 La han morre seg litt med hun.Anonymous poster hash: 04868...cad
roberta Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Tror ikke jeg ville tatt opp den kontakten. Ikke fordi det ikke vil gå greit, men tror du at du noen gang vil slappe av i hennes nærhet sammen med mannen din? 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Dropp hele besøket. Anonymous poster hash: 4cf32...a2b 1
Gjest C'est la vie:) Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Dersom du er ukomfortabel med situasjonen, vil jeg anbefale deg å la være.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2014 #6 Skrevet 17. september 2014 Regner med det er far i huset din mann er venn med? Hans 27 år gamle, gravide datter bor vel ikke hjemme, og det er jo strengt tatt ikke sikkert at hun besøker dine foreldre bare fordi dere skal dit.. Anonymous poster hash: 91a1d...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå