AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Skrevet 16. september 2014 Sønnen min skal til helsesøster på skolen, hvordan fungerer det egentlig? Skriver jeg i meldeboken at han skal dit eller vet skolen allerede om det? Og henter jeg han bare i klasserommet litt før han har time ? Anonymous poster hash: e61c0...e0d
Catlin Skrevet 16. september 2014 #2 Skrevet 16. september 2014 Er du i tvil, så skriv en melding. Bedre å skrive en melding for mye, enn en melding for lite.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Er du i tvil, så skriv en melding. Bedre å skrive en melding for mye, enn en melding for lite. Passa ikke med en melding for mye, enn en melding for lite her...haha. Altså bare dra å hent barnet fra klasserommet. Ikk verre enn det.Anonymous poster hash: f4ade...f84 1
minister-mio Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Det er ikke gitt at læreren vet det fordi helsesøster vet det. Skriv en melding du
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #5 Skrevet 16. september 2014 Da skriver jeg i meldeboken, og satset på de er i klasserommet og ikke i gymmen eller på tur. Kjedelig at de ikke har timeplan så vi voksne får et lite innblikk i hva dagene består av Anonymous poster hash: e61c0...e0d
minister-mio Skrevet 16. september 2014 #6 Skrevet 16. september 2014 Da skriver jeg i meldeboken, og satset på de er i klasserommet og ikke i gymmen eller på tur. Kjedelig at de ikke har timeplan så vi voksne får et lite innblikk i hva dagene består avAnonymous poster hash: e61c0...e0d Kan du avtale et tidspunkt barnet møter deg ved hovedinngangen da?
Gjest Snuttepi Skrevet 16. september 2014 #7 Skrevet 16. september 2014 Har ikke klassen timeplan? Alle skoler har vel timeplan?
Jade Skrevet 16. september 2014 #8 Skrevet 16. september 2014 Da skriver jeg i meldeboken, og satset på de er i klasserommet og ikke i gymmen eller på tur. Kjedelig at de ikke har timeplan så vi voksne får et lite innblikk i hva dagene består av Anonymous poster hash: e61c0...e0d Hvorfor har de ikke timeplan? Hvordan vet de hvilke bøker de skal ha med, og hvilket klasserom de skal være på? Eller om de skal ha med gym- eller badetøy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå