AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #1 Del Skrevet 16. september 2014 Da jeg våknet i går, så jeg en "skygge" av en hånd som strakk seg opp bak senga. Det tenkte jeg var synsbedrag. Det var det nok. Men idag da jeg våknet, så jeg en sort "stjerne", på størrelse med en basketball eller noe, øverst i hjørnet av rommet, den var tydelig, sort og ble mindre og mindre og forsvant tilslutt. Hva VAR DET? :X Hva skjer? Spøker det? Er øynene mine herpa? Samboeren min googlet "fenomenet", og det er flere som har sett en slik "stjerne" eller "edderkopp"... Men hva tror du det er? Anonymous poster hash: 020fc...d71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 19. september 2014 #2 Del Skrevet 19. september 2014 Hvis det er en skygge har du kanskje noe i rommet som lager slike skygger? Hvis ikke bør du kanskje gå til en øyenlege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. september 2014 #3 Del Skrevet 27. september 2014 Har du vore på fylla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #4 Del Skrevet 27. september 2014 Det er et helt vanlig fenomen som skjer når du våkner, eller bråvåkner. Anonymous poster hash: 1b353...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå